En bryllup i fremtiden

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

En bryllup i fremtiden
Hejsa alle!

Så var det min tur til at være seriøs og komme i gang med et ordentligt vægttab. Jeg har før været på både Weight Watchers og vægtkonsulenterne, og kiloene raslede af mig, men i det lange løb holder det bare ikke, for det går for hurtigt, og jeg tager det hele på igen. Nu er der så kommet 2 børn til verden siden sidste forsøg, og det har giver lidt flere kg på den forkerte konto :o)
Det er nu sådan at min kæreste og jeg har besluttet os for at blive gift næste sommer, og derfor har jeg nu besluttet mig for at forsøge et vægttab der bygger udelukkende på fornuft og viljestyrke og hjælpen fra madital.dk. Og der er nok nogen der vil tænke: jo jo, men det er jo først næste år, og det er da også ganske rigtig, men når nu man har 30 kg der skal arbejdes af, så kan man vel aldrig starte for tidligt :o) Så nu vil jeg give den en skalle i et moderat tempo, som både krop og sind kan være med til :o)
13 år1. februar 2011 kl. 15:48
re: et bryllup i fremtiden
Det synes jeg rigtig godt om. Det holder altså bedst i længden hvis man vænner sig stille og roligt til ændringerne så de bliver en del af ens hverdag. Selvom vi nok altid vil skulle holde øje med vægten.. Jeg har selv tabt mig over 10 kg og de fleste af dem er blevet væk selvom jeg i næsten 2 år ikke rigtig har holdt øje med det. Nu mangler jeg så de sidste kg.. Held og lykke! Du bliver rigtig glad for din beslutning!
13 år1. februar 2011 kl. 16:33
Hatten af for din beslutning. Jeg står selv i den situation, at jeg skal giftes denne sommer. Dvs. jeg har rent faktisk kun 4 mrd. tilbage til at nå mit mål. Det har også betydet, at jeg må acceptere, at jeg ikke når mit endelige mål inden min bryllupsdag. Jeg fik først taget mig sammen her efter nytår, og det har jeg i den grad fortrudt. Desværre har jeg bare hele tiden gået med tanken om, at der jo er lang tid til, så det kan sagtens vente. Så jeg synes du er sej og gad godt, jeg havde gjort det samme :D Held og lykke med dit vægttab.
13 år1. februar 2011 kl. 16:50
Tak for de søde ord... Lige nu render jeg ind i den der irriterende "jeg er begyndt at dyrke meget motion, så jeg taber mig overhovedet ikke" fase... Og det irriterer mig grænseløst, men jeg sad og kiggede rundt på nettet, og har fundet en meget bedre måde at holde motivationen end at sige 30 kg, hvilket er et stort og langsigtet mål. Jeg har regner ud hvad jeg skal tabe pr uge for at nå min mål. Det er sgu en go måde, det er ikke engang 600 g. i ugen, og det skulel jeg gerne kunne holde :o)
13 år5. februar 2011 kl. 23:17
Lige præcis. Skær det ud i små overkommelige bidder.
13 år6. februar 2011 kl. 09:59
Det er helt sikkert vejen frem at tage små skridt ad gangen. Så skal du nok til sidst nå de 30 kg.

Men du skal altså også tænke på at motionen måske kun sløver dit vægttab i meget kort tid, jeg oplevede ikke selv at motion havde nogen negativ effekt på mit vægttab, tværtimod.
Jeg er meget talfikseret og har lavet en oversigt i regneark med min startvægt og så vægten pr. måned, samtidig har jeg indført mine cm mål. De første 2 mdr. af min nye livsstil fik jeg ikke dyrket meget motion, men derefter tog jeg fat, og så begyndte der altså at ske noget med cm'erne. Så vægttabet i kg siger ikke nødvendigvis alt. Og når den flotte brudekjole skal på, er det jo cm der betyder mest.

Bare klø på!
13 år6. februar 2011 kl. 10:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...