#2 af kis (slettet)
Nedtur!! :-/
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+kis (slettet)
re: Nedtur!! :-/
hej mette
Nej det skal ikke slå dig ud;-)
Det kan være væske som kroppen holder på.
Forsæt du bare som du har gjort.
Tab ikke modet.
Husk et målebånd kan være en god hjælp.
God dag til dig
Knus kis
Nej det skal ikke slå dig ud;-)
Det kan være væske som kroppen holder på.
Forsæt du bare som du har gjort.
Tab ikke modet.
Husk et målebånd kan være en god hjælp.
God dag til dig
Knus kis
13 år31. januar 2011 kl. 10:14
calcit
Det er godt fra starten at gøre sig tanker om hvad der ikke skal bringe en ud af kurs........og skrive kort info....om forløbet. Selvfølgelig er det bare at forsætte.......
13 år31. januar 2011 kl. 11:40
bruger slettet
Hej Mette..
jeg har læst din historie og meget af det ligner min historie...men kort så havde jeg en kampvægt på 87 kg efter 3 fødsler (dog 2 børn) og det hele så sort ud..både psykisk og fysisk..jeg har altid vejet 58-59 kg før jeg blev gravid...tabte 16 kg takket være dettte hjemmeside og mangler 11 kg..så det kan du også...det er jeg ret sikker på..det skal du,hvis det er det du ønsker..(nu får du lige et spark):))
jeg plejer ikke at skrive men fik lyst,der din historie som sagt ligner min...
knus til dig
hilsen eber
jeg har læst din historie og meget af det ligner min historie...men kort så havde jeg en kampvægt på 87 kg efter 3 fødsler (dog 2 børn) og det hele så sort ud..både psykisk og fysisk..jeg har altid vejet 58-59 kg før jeg blev gravid...tabte 16 kg takket være dettte hjemmeside og mangler 11 kg..så det kan du også...det er jeg ret sikker på..det skal du,hvis det er det du ønsker..(nu får du lige et spark):))
jeg plejer ikke at skrive men fik lyst,der din historie som sagt ligner min...
knus til dig
hilsen eber
13 år31. januar 2011 kl. 11:48
Men ØV! Stor var skuffelsen, da jeg skulle veje mig i dag...
Jeg havde vejet mig for to dage siden - jeg har i lang tid gået en stor bue uden om vægten - men nu skulle jeg se, hvor galt det stod til. 74,0 stod den på. Pyha. Besluttede mig så for, at nu skulle der ske noget.
I dag skulle jeg så veje mig, og så stod vægten på 76,0! Og jeg har altså ikke taget 2 kg på - på to dage! Slet ikke når jeg hele dagen i går spiste fornuftigt.
Der må være noget galt med vægten :-( Jeg har selvfølgelig været op og ned på vægten mange gange her til morgen, og vægten svinger mellem 75,8 og 76,0 - så de slemme, slemme 74 kg jeg troede, jeg var endt på, hedder nu 76.
Nå, men det betyder bare 2 kg mere, jeg skal have smidt. Det skal ikke slå mig ud - vel?
God solskinsdag til alle :-)
mette41