Prøven lykken her

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Prøven lykken her
Så er jeg gået i gang med at smide de resterende kilo. Jeg vil gerne smide 16 kg, og mit mål er til sommer.
Jeg vejde 64 inden jeg blev gravid med vores ældste søn, som bliver 6 lige om lidt. Jeg var af den holdning "jeg er gravid, jeg må spise hvad jeg har lyst til" med det resultat, at jeg tog 30kg på.
Jeg smed alt undertagen 5 og så stod den ellers bare stille...

Siden er der kommet 2 guldklumper mere til, dog ikke med +30 på bagen. Men det sætter sine spor.
Men nu er jeg færdig, og nu skal de væk.

Pt. bruger jeg kun madital.dk og motionen må være det jeg får i løbet af dagen.
Jeg er spændt på, hvordan det kommer til at gå
13 år26. januar 2011 kl. 21:52
re: Prøven lykken her
Velkommen til!

Jeg lider under samme lidelse som dig.... Jeg tabte 20 kg inden jeg blev gravid og tog dem alle på igen. Så jeg startede igen, og nu er de 20 kg smidt, Nu mangler de sidste 10 kg bare!

God vind med vægttabet!
13 år26. januar 2011 kl. 21:55
Hej og velkommen til :)

Glæder mig til vi kan følges herinde.. og heppe på hinanden :D
13 år26. januar 2011 kl. 22:00
Hej og velkommen
Jeg er også forholdsvis ny herinde. Det lyder vel nok bekendt det der med at smide en masse kilo og tage det hele på under graviditet. Jeg har været der to gange og nu kan jeg bare ikke smide dem igen. Øv...!! Men men... Jeg bruger enormt meget energi på at være utilfreds med mig selv og hvis jeg nu istedet for brugte den energi på vægttabet, så ville kiloene jo rasle af. Jeg håber, vi kan støtte hinanden i vores kamp.
Held og lykke.
Hilsner fra vupti31
13 år30. januar 2011 kl. 11:07
velkommen til fra mig også.
13 år30. januar 2011 kl. 13:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...