#2 af CRH (slettet)
Hej, jeg er nu herinde...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+CRH (slettet)
re: Hej, jeg er nu herinde...
og jeg starter så med at lave alverdens stavefejl :D
Kan man ikke rette i sit indlæg?
Kan man ikke rette i sit indlæg?
13 år26. januar 2011 kl. 14:02
anzhomg (slettet)
tillykke med 4,2 kg. det er flot :)
og du får lige et kæmpe spark bagi herfra, så du kan komme igang med noget motion ;) der må gernes sparkes tibage, jeg er selv en skovl til at komme igang.
Velkommen til og held og lykke!
og du får lige et kæmpe spark bagi herfra, så du kan komme igang med noget motion ;) der må gernes sparkes tibage, jeg er selv en skovl til at komme igang.
Velkommen til og held og lykke!
13 år26. januar 2011 kl. 14:10
Frandsen1987 (slettet)
Velkommen til og tillykke med din flotte start :)
Giver dig lige et los bag i, så du kan komme ud af døren og i gang med en eller anden form for træning :)
Held og lykke med at nå dine mål :)
Giver dig lige et los bag i, så du kan komme ud af døren og i gang med en eller anden form for træning :)
Held og lykke med at nå dine mål :)
13 år26. januar 2011 kl. 19:49
AnitaFihl (slettet)
Hej Christina
Hold da op det er flot at du har tabt 4,2 kg på så kort tid. Det er super godt gået :) Se så at komme i gang med motionen, du får det så godt bagefter, når du har været afsted :)
Held og lykke med vægttabet. Jeg hepper på dig.
Hilsen Anita
Hold da op det er flot at du har tabt 4,2 kg på så kort tid. Det er super godt gået :) Se så at komme i gang med motionen, du får det så godt bagefter, når du har været afsted :)
Held og lykke med vægttabet. Jeg hepper på dig.
Hilsen Anita
13 år26. januar 2011 kl. 19:51
CRH (slettet)
tak for den fine velkomst :D
13 år26. januar 2011 kl. 21:46
Stronger (slettet)
Velkommen til!
Motion er godt, motion er sundt, men motion er ikke alt afgørende for et vægttab! Med et barn i hverdagen er der bare ikke tid til motion, det er der i hvert fald ikke her. Kun alm. gå ture osv. med datteren... jeg får simpelthen ikke tid til at tage til nogen i fitness centeret, da jeg helst vil bruge min tid jeg har hjemme sammen med datteren!
Så du kan gøre utrolige fremskridt med kostomlægninger.
Når det så er sagt, da jeg havde barsel fik jeg dyrket en masse motion, og JA man får det super godt af at dyrke motion og man booster vægttabet!
Motion er godt, motion er sundt, men motion er ikke alt afgørende for et vægttab! Med et barn i hverdagen er der bare ikke tid til motion, det er der i hvert fald ikke her. Kun alm. gå ture osv. med datteren... jeg får simpelthen ikke tid til at tage til nogen i fitness centeret, da jeg helst vil bruge min tid jeg har hjemme sammen med datteren!
Så du kan gøre utrolige fremskridt med kostomlægninger.
Når det så er sagt, da jeg havde barsel fik jeg dyrket en masse motion, og JA man får det super godt af at dyrke motion og man booster vægttabet!
13 år26. januar 2011 kl. 21:59
vupti31 (slettet)
Velkomme til!
Jeg er også forholdsvis ny herinde. Har dog tabt mig flere gange før i mit liv (den ene gang 30 kilo) som desværre er røget på igen. Min erfaring fortæller mig at man sagtens kan tabe sig flot uden motion og faktisk bliver det sommetider bedre, fordi man ikke knækker halsen på det. For mit eget vedkommende var jeg nødt til at bruge al min energi på at fokusere på den sunde kost. Det var rigeligt og der var ikke det store overskud til motion.
Vi er naturligvis HELT ENIGE om at motion ER sundt!!!! Så hvis du har overskuddet til det, så er det da bare i gang. Hvis det kniber med overskuddet, så vent lidt med det. Når først din nye koststil sidder lidt mere på rygraden, kan det være du får meget kampgejst hvad angår motion. Men men men... Én ting ad gangen!!
Held og lykke. Du kan evt se min tråd med overskriften "Nu og +22 kg".
Venlige hilsner fra Vupti31
Jeg er også forholdsvis ny herinde. Har dog tabt mig flere gange før i mit liv (den ene gang 30 kilo) som desværre er røget på igen. Min erfaring fortæller mig at man sagtens kan tabe sig flot uden motion og faktisk bliver det sommetider bedre, fordi man ikke knækker halsen på det. For mit eget vedkommende var jeg nødt til at bruge al min energi på at fokusere på den sunde kost. Det var rigeligt og der var ikke det store overskud til motion.
Vi er naturligvis HELT ENIGE om at motion ER sundt!!!! Så hvis du har overskuddet til det, så er det da bare i gang. Hvis det kniber med overskuddet, så vent lidt med det. Når først din nye koststil sidder lidt mere på rygraden, kan det være du får meget kampgejst hvad angår motion. Men men men... Én ting ad gangen!!
Held og lykke. Du kan evt se min tråd med overskriften "Nu og +22 kg".
Venlige hilsner fra Vupti31
13 år27. januar 2011 kl. 14:02
CRH (slettet)
OPDATERING 1
Jeg kan nu stolt komme med min første opdatering. Igår sagde vægten nemlig -5kg
Jubi jubi :D
Det betyder også jeg ikke længere er FED men "bare" overvægtig.. hihi..
Glæder mig til at lave endnu en opdatering der hedder -5kg :D forhåbentligt inden feb. er omme, nu må vi se.
Lige lidt Jubel herfra, håber i havde en god weekend..
Christina
Jubi jubi :D
Det betyder også jeg ikke længere er FED men "bare" overvægtig.. hihi..
Glæder mig til at lave endnu en opdatering der hedder -5kg :D forhåbentligt inden feb. er omme, nu må vi se.
Lige lidt Jubel herfra, håber i havde en god weekend..
Christina
13 år1. februar 2011 kl. 08:41
vupti31 (slettet)
re: OPDATERING 1
Fedt fedt fedt... Tillykke!!
Keep up the good work!!
Hilsner fra Vupti31
Keep up the good work!!
Hilsner fra Vupti31
13 år1. februar 2011 kl. 12:15
eller i hvert fald så meget som muligt ;)
Jeg er 26år og har for ½ år siden født en dejlig søn, jeg har altid været overvægtig, dog tilføjede gravidliteten lige omk. 10kg til og nu vil jeg for første gang i mit liv gerne være sommerslank.
Jeg startede på min kur d. 4 jan og har indtil videre tabt 4,2 kg. Mine delmål er 5kg, så jeg har snart nået det første. Næste store begivenhed er at jeg omk.1.5kg ikke længere er fed men "bare" overvægtig (ifølge BMI) - det glæder jeg mig meget til.
Jeg har indtil videre været go til at holde min "kur" (spist så lidt som muligt og så sundt som muligt) - dog er jeg endnu ikke kommet igang med motionen, for jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen :( Jeg mangler et ordentligt spark :D
Glæder mig til at følge jer i jeres vægttab, og håber vi kan støtte hinanden i kampen mod kiloene...
Hilsen
Christina