#2 af Stronger (slettet)
Mål 65 kg´s tråd - Nu tager jeg kampen op
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Mål 65 kg´s tråd - Nu tager jeg kampen op
der skulle så stå 75 kg :-) hi hi og ikke 7
13 år25. januar 2011 kl. 21:01
Stronger (slettet)
Så er denne dag gået! det er gået ganske godt.. Jeg fik skåret ned på de ting der gør jeg ikke taber mig, nemlig de der kiks om eftermiddagen og aften og nr. 2 portion aftensmad.... det hele er klaret til UG, så nu vil jeg have en kop the i aften med et stykke frugt til!
Håber jeg kan holde gejsten!
I dag gik det for resten op for mig, hvor dygtig jeg har været det sidste halve år, selv om jeg ikke har tabt et gram. Men jeg har holdt mit vægttab på 20 kg, det betyder jo at jeg har tabt mig på den rigtige måde og lavet om på mine kostvaner. Og har hørt det er svære at holde vægten end det er at tabe sig! Så faktisk burde jeg være skide stolt af mig selv:-)
Lige lidt tanker fra i dag! Orker ikke at taste ind hvad jeg har spist, men ved jeg har holdt mig på et ganske fornuftigt niveau. Og vil helst undgå at tælle, for det kommer jeg jo ikke til når kuren er slut. Så skal jeg jo bare vide hvad der er godt og ikke er godt!
Håber jeg kan holde gejsten!
I dag gik det for resten op for mig, hvor dygtig jeg har været det sidste halve år, selv om jeg ikke har tabt et gram. Men jeg har holdt mit vægttab på 20 kg, det betyder jo at jeg har tabt mig på den rigtige måde og lavet om på mine kostvaner. Og har hørt det er svære at holde vægten end det er at tabe sig! Så faktisk burde jeg være skide stolt af mig selv:-)
Lige lidt tanker fra i dag! Orker ikke at taste ind hvad jeg har spist, men ved jeg har holdt mig på et ganske fornuftigt niveau. Og vil helst undgå at tælle, for det kommer jeg jo ikke til når kuren er slut. Så skal jeg jo bare vide hvad der er godt og ikke er godt!
13 år26. januar 2011 kl. 18:46
biologi c
super at du holdt dit vægttab ½ år. og er gået igang igen.
selvfølgelig er det svært i starten, da du nok sidste gang fjernede alt der kunne fjernes uden at det gik for meget udover dagligdagen.
selvfølgelig er det svært i starten, da du nok sidste gang fjernede alt der kunne fjernes uden at det gik for meget udover dagligdagen.
13 år26. januar 2011 kl. 19:44
AnitaFihl (slettet)
Hej
Rigtig godt gået med de 20 kg du har tabt... Det må allerede have gjort en stor forskel for dig. Håber at du kommer godt i gang med de sidste 10 kg og at de derved vil rasle af dig :)
Rigtig godt gået med de 20 kg du har tabt... Det må allerede have gjort en stor forskel for dig. Håber at du kommer godt i gang med de sidste 10 kg og at de derved vil rasle af dig :)
13 år26. januar 2011 kl. 19:47
Stronger (slettet)
Tak skal i have!
Endnu en dag er gået.... det går egentlig rimelig nemt. Får da lidt ind jeg ikke lige burde, men har trods alt et MEGET aktivt arbejde, så der skal også lidt mere end 1200 kcal til. Når jeg siger at jeg får noget ind som jeg ikke burde, så er det fx. et stykke ekstra frugt og et par kiks..... Og med mit daglige forbrændning på arbejde, burde det gå op i sig selv....
Glæder mig til at se om jeg kan holde gejsten... Hvad er det for noget pjat, det SKAL jeg jo hi hi!
Vægt i morges sagde 74,1, det går hurtigt ned af igen....
Endnu en dag er gået.... det går egentlig rimelig nemt. Får da lidt ind jeg ikke lige burde, men har trods alt et MEGET aktivt arbejde, så der skal også lidt mere end 1200 kcal til. Når jeg siger at jeg får noget ind som jeg ikke burde, så er det fx. et stykke ekstra frugt og et par kiks..... Og med mit daglige forbrændning på arbejde, burde det gå op i sig selv....
Glæder mig til at se om jeg kan holde gejsten... Hvad er det for noget pjat, det SKAL jeg jo hi hi!
Vægt i morges sagde 74,1, det går hurtigt ned af igen....
13 år27. januar 2011 kl. 18:50
Stronger (slettet)
Vægt i morges: 73,8 kg, det går den rigtige vej.
Men nu står weekenden for døren, håber jeg kan nøjes i moderate mængder af de søde sager..... Men det ved jeg jeg kan!
Men nu står weekenden for døren, håber jeg kan nøjes i moderate mængder af de søde sager..... Men det ved jeg jeg kan!
13 år28. januar 2011 kl. 19:22
Stronger (slettet)
Godt jeg valgte mit mål for weekenden skulle være moderate mængder af sukker, for kom til at kører en lille smule indenbords. Men det skal nu nok gå. Jeg vil vente med at hoppe på vægten til mandag morgen!
Men ellers synes jeg det går fint nok endnu, kan godt mærke jeg er lidt mere seriøs i hverdagene end weekenderne, men sådan forbliver det jo resten af livet. Man kan lige så godt lærer at håndtere de udfordringer der vil dukke op gang på gang i de kommende år. For hvis ikke man kan lærer at give sig selv lov også, så tror jeg desværre ikke man holder vægten i sidste ende. For mig er det en livstilsændring og ikke en decideret slankekur, selv om jeg jo spiser mindre for at tabe mig :-)
Sikke jeg pludre, ved slet ikke om jeg selv forstod det jeg skrev hi hi!
Fortsat god weekend derude!
Men ellers synes jeg det går fint nok endnu, kan godt mærke jeg er lidt mere seriøs i hverdagene end weekenderne, men sådan forbliver det jo resten af livet. Man kan lige så godt lærer at håndtere de udfordringer der vil dukke op gang på gang i de kommende år. For hvis ikke man kan lærer at give sig selv lov også, så tror jeg desværre ikke man holder vægten i sidste ende. For mig er det en livstilsændring og ikke en decideret slankekur, selv om jeg jo spiser mindre for at tabe mig :-)
Sikke jeg pludre, ved slet ikke om jeg selv forstod det jeg skrev hi hi!
Fortsat god weekend derude!
13 år29. januar 2011 kl. 13:01
Foss (slettet)
Det lød ikke som pludren. Det handler jo om at give plads til årets gang, og ugens med for den sags skyld.
Og som du selv skriver, få lært at håndtere det. Øvelse gør mester som man siger.
Og som du selv skriver, få lært at håndtere det. Øvelse gør mester som man siger.
13 år30. januar 2011 kl. 10:05
calcit
dejlige reflektioner....forsæt
13 år30. januar 2011 kl. 12:42
Jeg ved det er onsdag i morgen, og man normalt starter når en uge er slut. Men det er bare slut med undskyldninger, så derfor går jeg i krig selv om vi er midt i en uge. Jeg har ikke nogen delmål om hvor meget jeg skal nå, jeg har bare et mål om at komme ned på de 65 kg gerne inden sommerferien eller før. Men hvis jeg sætter mig mål lige pt. når jeg dem ikke og så går det først galt!. Men hvis jeg runder de 70 kg, så bliver jeg overlykkelig!!!
Nå nu må jeg også hellere trykke gem inden jeg fortryder!
God vind alle sammen!