Ny herinde

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny herinde
Jeg er ny herinde.. Starter lige med at præsenterer mig..

Er en kvinde på 26 år, mor til to skønne drenge.. Også vejer jeg omtrent 15 kg for meget nu..

Jeg startede med at træne og tabe mig i marts måned sidste år.. Talte kalorier og trænede regelmæssigt.. De første fem måneder tabte jeg 12 kg. Så gik jeg i stå og blev lidt træt af det med at tælle kalorier..
Har dog ikke taget på igen, har holdt vægten, indtil her i januar, hvor jeg igen er begyndt at fokusere på min mad.. Har ikke mulighed for at træne, så det er hovedsagligt maden jeg koncentrere mig om..

Jeg er nu nede på -16,5 kg.. Er gået fra 106 kg til 89,5 kg. Har tabt 58 cm indtil videre (regner med et lår og arm, da det er det jeg har målt fra starten) - på arm 3 cm, lår 16 cm, hofte 19 cm og mave 20 cm.. Er dog desværre ikke rykket i tøjstørrelse (ikke hvad jeg har lagt mærke til)..

Det blev vist lidt langt, ville bare pænt præsentere mig og sige "hej" :D
13 år24. januar 2011 kl. 22:50
re: Ny herinde
Hej Iceangelin
Velkommen til. Håber du bliver glad for at være her og at du når dine mål.
Karina
13 år25. januar 2011 kl. 07:29
Hej
Jeg er også ny herinde.....Synes at det virker rigtigt godt. Hvor er det flot at du holder vægten og godt at du har mod på at kæmpe videre....
Vh. Camille
13 år25. januar 2011 kl. 12:31
Hej
Velkommen til. Og tillykke med det flotte vægttab du har opnået indtil videre. Held og lykke med de sidste 15 kg. Jeg skal nok heppe på dig :)
Anita
13 år25. januar 2011 kl. 15:50
Tak for en god modtagelse :D

Glæder mig også til at følge jer ;o)
13 år25. januar 2011 kl. 23:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...