½ kilo om ugen uge4
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+veile
re: ½ kilo om ugen uge4
Ugen er gået lidt blandet. Fik nærmest sukker-ædeflip sidste mandag. Så gik det fint resten af ugen. Men de sidste tre dage har dog været oppe på 1600-1700 kcal pga. bytur. Jeg har dog ikke flippet ud over sukker, så det er helt OK at spise lidt mere ind i mellem.
Min vægt er droppet 800g siden sidste mandag. Jeg har dog været 700 g længere nede et par dage, så måske jeg har taget lidt væske på i week enden......vi får at se....
I hvertfald kan jeg ikke helt holde ½ kilo i gennemsnit endnu :)
86,6....86,7....86,2....85,4....
Min vægt er droppet 800g siden sidste mandag. Jeg har dog været 700 g længere nede et par dage, så måske jeg har taget lidt væske på i week enden......vi får at se....
I hvertfald kan jeg ikke helt holde ½ kilo i gennemsnit endnu :)
86,6....86,7....86,2....85,4....
13 år24. januar 2011 kl. 12:05
bruger slettet
Trods motion hver dag, og underskud i mad-indtag står min vægt på præcis det samme som sidste mandag????
Nå, så har jeg jo lidt der skal indhentes....øv!!
66,0 - 65,6 - 65,6
Nå, så har jeg jo lidt der skal indhentes....øv!!
66,0 - 65,6 - 65,6
13 år24. januar 2011 kl. 12:54
calcit
I uge 4 er der røget 1300 g. trods de sædvanlige knæproblemer. Vægten er nu 90,7. Vægttab ialt 14 kg.
Er ikke så vild med sukker, faktisk er det enormt lidt jeg får. Har trappet ned over tid eller de ting jeg indtager er meget sukkerfattige. Spiste så forleden 3 æbelskiver med syltetøj endda meget bær holdig...så skal jeg lige love for at jeg blev sulten og fik lyst til mere uha.....en oplevelse. Hvidt sukker er virkelig ren gift.
Er ikke så vild med sukker, faktisk er det enormt lidt jeg får. Har trappet ned over tid eller de ting jeg indtager er meget sukkerfattige. Spiste så forleden 3 æbelskiver med syltetøj endda meget bær holdig...så skal jeg lige love for at jeg blev sulten og fik lyst til mere uha.....en oplevelse. Hvidt sukker er virkelig ren gift.
13 år24. januar 2011 kl. 13:10
anzhomg (slettet)
jeg har tabt mig fra 84,1 til 81,5, så 2,6 kg.
mit vægttab går forrygende, jeg er topmotiveret og har tabt mig i weekenden trods en kæmpe mængde alkohol lørdag :)
mit vægttab går forrygende, jeg er topmotiveret og har tabt mig i weekenden trods en kæmpe mængde alkohol lørdag :)
13 år24. januar 2011 kl. 15:04
Magia (slettet)
Jeg har smidt 800 g siden sidste mandag - så er jævnt tilfreds! hvis bare denne uge går ligeså godt.... skal dog have gæster på fredag -så nu må vi se! Held og lykke til jer andre.
13 år24. januar 2011 kl. 19:35
Camille61 (slettet)
Hej
Jeg er ny. Har tidligere været medlem af slankedoktor. Jeg er startet i dag og skal af med 14 kg.......Flot at du har tabt 600 g. på en ugenHvor længe har du været medlem her ?
Vh. Camille61
Jeg er ny. Har tidligere været medlem af slankedoktor. Jeg er startet i dag og skal af med 14 kg.......Flot at du har tabt 600 g. på en ugenHvor længe har du været medlem her ?
Vh. Camille61
13 år24. januar 2011 kl. 19:37
bruger slettet
Hej Camille
Mange tak. Jeg har været medlem herinde siden april sidste år, men har først gjort noget seriøst ved vægten siden oktober måned. Dog med en lille pause fordi jeg havde bihulebetændelse i 3 uger inden jul. Jeg startede op igen i januar og har tabt 3 kilo indtil videre i år.
Velkommen herinde, jeg håber du får noget godt ud af at bruge siden.
Mange tak. Jeg har været medlem herinde siden april sidste år, men har først gjort noget seriøst ved vægten siden oktober måned. Dog med en lille pause fordi jeg havde bihulebetændelse i 3 uger inden jul. Jeg startede op igen i januar og har tabt 3 kilo indtil videre i år.
Velkommen herinde, jeg håber du får noget godt ud af at bruge siden.
13 år25. januar 2011 kl. 09:43
bruger slettet
Tillykke med alle de gode vægttab, det ser ud til at det har været en god uge for de fleste. Kaj, du må bare kæmpe videre, for så længe du ved med dig selv at du har gjort det rigtige, så skal du bare fortsætte. Ærgerligt at vægten ikke faldt, men det skal nok komme.
13 år25. januar 2011 kl. 09:46
calcit
ja, go for it Kaj.....vi oplever det alle i perioder......
13 år25. januar 2011 kl. 12:09
Jeg har tabt 600 gram siden sidste mandag og det er jeg helt tilfreds med. Nu mangler jeg kun 800 gram, så står vægten på 79,9 og jeg er under de 80 kilo. Det håber jeg på at jeg når i løbet af ugen, da jeg har et mål der hedder 79,9 til d. 1. februar.
Jeg er blevet lidt træt af havregryn til morgenmaden, så jeg skal til at tænke i andre sunde baner hvad det angår, men ellers synes jeg egentlig at det går ret godt mht. til kosten.
Jeg træner med bold og elastik 3 gange om ugen nu og det er hårdt. Det har den fordel at jeg træner mange muskelgrupper på en gang så det er ret effektivt og så tager det ikke så lang tid. Jeg er ikke kommet i gang med noget konditionstræning endu men overvejer at begynde at løbe igen, når altså vejret er blevet lidt bedre.
Hvordan er ugen gået for jer andre?