Da det slog 1. januar 2011 tog vi en beslutning herhjemme. Jeg har forinden tabt over 20 kg, men de sidste kilo mangler. Vi villle så gerne have noget frugt og grønt ind i vores hverdag, men med fuldtidsarbejde og en 1 årig datter, flyver tiden afsted. Så vi tog den beslutning at bestille en frugt og grønt kasse beregnet til en familie hver eneste uge! Det er det bedste jeg nogen sinde har gjort. Det er bare såååå lækkert, og jeg får smagt nye ting. Vores alm. retter bliver lige spicet op med en ny ting eller krydderurt. Det er så fedt. Jeg har lært at sætte pris på sund mad og ikke på vægttab nu! Det giver så meget overskud.
Ja prisen på de kasser er ret dyre, men jeg fandt at COOP sælger kasser til helt alm. priser. Man skal bare hente den i den butik man selv vælger. Vi giver 175 kr. for en kasse om ugen, man kan selv vælge om man vil have hver uge eller hver 2. Har regnet ud, man betaler ikke mere pris for varene selv om de er pakket, og det er deres mest friske frugt og grønt. Alting holder hele ugen ud! Og der er MEGET vi løber aldrig tør for frut og grønt!
Jeg er typen der ikke for handlet disse ting ind, vil gerne spise dem, men synes det er så besværligt når jeg er ude at handle med en 1 årig at få puttet de sunde varer i vognen!
Så det er bare helt perfekt for os herhjemme!! Og vores datter elsker alle de sjove spændende ting!
Det var mit bedste år 2011 tip, kom gerne med jeres tips!
Ja prisen på de kasser er ret dyre, men jeg fandt at COOP sælger kasser til helt alm. priser. Man skal bare hente den i den butik man selv vælger. Vi giver 175 kr. for en kasse om ugen, man kan selv vælge om man vil have hver uge eller hver 2. Har regnet ud, man betaler ikke mere pris for varene selv om de er pakket, og det er deres mest friske frugt og grønt. Alting holder hele ugen ud! Og der er MEGET vi løber aldrig tør for frut og grønt!
Jeg er typen der ikke for handlet disse ting ind, vil gerne spise dem, men synes det er så besværligt når jeg er ude at handle med en 1 årig at få puttet de sunde varer i vognen!
Så det er bare helt perfekt for os herhjemme!! Og vores datter elsker alle de sjove spændende ting!
Det var mit bedste år 2011 tip, kom gerne med jeres tips!