#2 af anzhomg (slettet)
Stræber efter der kommer til at stå 67 på vægten.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+anzhomg (slettet)
re: Stræber efter der kommer til at stå 67 på vægten.
godt nok flot, at du tabte dig så meget som 19 årig :) og flot at det trodsalt ikke er alle kiloene, der er kommet igen.
vi har næsten de sammen mål. jeg er 173 cm. og vejer i dag 83,0 kg., jeg vil gerne ned på 65 - startede d. 3 januar efter at have taget 20(!!!!!) kg. på på et år :( øvøv.
men held og lykke til dig :D
vi har næsten de sammen mål. jeg er 173 cm. og vejer i dag 83,0 kg., jeg vil gerne ned på 65 - startede d. 3 januar efter at have taget 20(!!!!!) kg. på på et år :( øvøv.
men held og lykke til dig :D
13 år20. januar 2011 kl. 18:00
ecc
Tillykke tillykke du har da bare været dygtig,jeg kan godt forstår at du er stolt,bare bliv ved og du når dit mål.
MVH Esther
MVH Esther
13 år20. januar 2011 kl. 18:01
Charlotte Lygum Pedersen (slettet)
Mange tak. Ja nu skal det være vi kan følge hinanden herinde det er rart når vi næsten er af samme str.Så er der lidt ekstra motivation.
Også held og lykke til dig.
Også held og lykke til dig.
13 år21. januar 2011 kl. 14:22
123mulle (slettet)
Hejsa.. faldt lige over denne tråd, da jeg selv er på nogenlunde samme størrelse og alder .. jeg er en pige på 33 år , 173 cm høj og vejer 78 kg og vil vildt gerne ned på 67 kg.. :-) Er lige gået igang i går, og har lige fundet denne her side, synes det er kanon, man kan holde styr på alt den mad man spiser.. Super flot du allerede har tabt 3 kilo siden nytår... :-)
13 år24. januar 2011 kl. 14:39
Jeg er en pige på 30, som virkelig trænger til at få en noget lettere krop.
Jeg har som 19 årig tabt mig 43 kilo og var nede på min ideal vægt, men nogle af kiloene er desværre røget på igen, så nu er jeg gået i krig igen og har siden nytår tabt mig 3 kilo. Så nu skal det bare fortsætte så har lige oprettet en profil i dag.Jrg er begyndt at tælle kj og det er super effektivt og ikke svært at holde.Min Talje er blevet 12,5 cm smallere så er super stolt.