#1 af AnneF (slettet)
Langsomt men sikkert
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+AnneF (slettet)
Jeg har været seriøst i gang med at tabe mig i et år. Startede 4, januar 2010 med 104,9 kg. Der røg 12,5 kg sidste år, men der satte sig lidt i julen. Nu siger vægten igen 92,5 og jeg er atter motiveret. Mange års elevatorvægt har omsider fået mig til at indse, at det skal gå stille og roligt og være en livsstilsændring med så få ændringer som muligt for at det holder. Jeg går til fitness 2 - 3 gange om ugen, hvor jeg træner 1 time ad gangen og får pulsen op. Derudover er jeg pænt fornuftig i ugedagene uden at være madfokuseret - og i weekenden slapper jeg lidt af og tillader mig et par glas vin og tænker ikke meget på hvad jeg spiser. Det virker - og det føles ikke som at være på kur. Jeg glæder mig vildt til at komme under 90 - der har jeg ikke været i mange år. Men det kunne være ekstra fantastisk at tabe 10 kg mere i 2011 - så det er det langsigtede mål. Og mit liv skal aldrig ændre sig, hvis ikke jeg vil tilbage til +100, Det er hårdt at ta' sig sammen og komme op og træne, men det er det hele værd. Held og lykke til alle herinde.
13 år18. januar 2011 kl. 07:56
calcit
re: Langsomt men sikkert
Velkommen AnneF........du virker meget afbalanceret og harmonisk. Jeg genkender..det du skriver at det ikke føles som at være på kur ......og det glas vin nydes og er godt. Jeg startede 25 / 10 med en vægt på 104, 7 og nu i dag 13 kg mindre.... Langsomt men sikkert....mit mål er de 80 og gerne lidt mere...Calcit.
13 år18. januar 2011 kl. 09:58
Store_Michael (slettet)
re: Langsomt men sikkert
Godt igang, er jo det halve arbejde :-)
Så - ja.. Held og lykke..
Kender alt for godt til "elevatorvægten". Jeg plejede at tage 10 kg på herude på søen, for så at smide dem igen der hjemme. Men som årene er gået er forholdet vist ændret en smule, og langsomt havde næsten 30 kg sneget sig på..
Men nu er det slut...
Så skal vi så se at komme igang ;-)
knæk og bræk.
Venlig hilsen
Michael, mend tråden "sømand i knibe"
Så - ja.. Held og lykke..
Kender alt for godt til "elevatorvægten". Jeg plejede at tage 10 kg på herude på søen, for så at smide dem igen der hjemme. Men som årene er gået er forholdet vist ændret en smule, og langsomt havde næsten 30 kg sneget sig på..
Men nu er det slut...
Så skal vi så se at komme igang ;-)
knæk og bræk.
Venlig hilsen
Michael, mend tråden "sømand i knibe"
13 år19. januar 2011 kl. 01:53