#2 af sommerfugl83 (slettet)
½ kilo om ugen uge 3
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+sommerfugl83 (slettet)
re: ½ kilo om ugen uge 3
Ja - jeg aner jo stadig ikk hvad jeg vejer. Håber meget at vægten op i fitness centret er blevet fixet. Er mega nysgerrig! Men har i dag fået ros på jobbet. Fik af vide jeg så tynd ud i dag og så godt. Det er sgu den slags ting der booster selvtilliden og det skulderklap, som man en gang i mellem længes efter.
Håber snart at kunne skrive en vægt ind, men tvivler desværre på at jeg har holdt den på det der halve kilo om ugen :o/
Til Giota: Hvad med at supplere dine rugbrødsmadder med en gang en omgang gulerødder i stave sammen med nogle cherrytomater og rød peberfrugt i stave/stænger? Det plejer at virke for mig :O)
Håber snart at kunne skrive en vægt ind, men tvivler desværre på at jeg har holdt den på det der halve kilo om ugen :o/
Til Giota: Hvad med at supplere dine rugbrødsmadder med en gang en omgang gulerødder i stave sammen med nogle cherrytomater og rød peberfrugt i stave/stænger? Det plejer at virke for mig :O)
13 år17. januar 2011 kl. 14:33
calcit
i uge 3 tabt kun 600 g.........grundet mit knæ. Kuren er fulgt intet kan stoppe mig det er vigtigt at komme ned i vægt.
Samlet vægttab siden 25 /10 er på 12.3. kilo......
Samlet vægttab siden 25 /10 er på 12.3. kilo......
13 år17. januar 2011 kl. 17:18
MGP09 (slettet)
600 gram er da flot på en uge - Det er da næste 2,5 pakke Kærgården ;o)
Sådan én ville jeg da gerne være foruden på mavsen, lårene, numsen ect.
Du har sikkert allerede opdaget det, men nogle uger sker der ikke så meget, mens der andre uger er kæmpe spring, så du er nok bare på et "platou".
Sådan én ville jeg da gerne være foruden på mavsen, lårene, numsen ect.
Du har sikkert allerede opdaget det, men nogle uger sker der ikke så meget, mens der andre uger er kæmpe spring, så du er nok bare på et "platou".
13 år17. januar 2011 kl. 18:23
veile
Ikke noget prangende resultat i denne uge .....
86,7....86,6....86,2
Men jeg har da i det mindste ikke taget på. tror nu nok det bare er væske og at det retter sig lige pludselig. Men jeg er nu stadig lidt depri, jeg har spist lakridser og bolscher i rå mængder i dag (mavepine og kvalme) det er sq ikke videre genialt :-(
Jeg tager det som et midlertidigt set back, og begynder på en frisk i morgen.
Har lige spist lidt aftensmad (modstod fristelsen til helt at lade være)
86,7....86,6....86,2
Men jeg har da i det mindste ikke taget på. tror nu nok det bare er væske og at det retter sig lige pludselig. Men jeg er nu stadig lidt depri, jeg har spist lakridser og bolscher i rå mængder i dag (mavepine og kvalme) det er sq ikke videre genialt :-(
Jeg tager det som et midlertidigt set back, og begynder på en frisk i morgen.
Har lige spist lidt aftensmad (modstod fristelsen til helt at lade være)
13 år17. januar 2011 kl. 18:28
Belfast (slettet)
Status quo...
13 år17. januar 2011 kl. 18:30
CharlottePotte (slettet)
Her er det gået godt - med lidt hjælp fra noget maveonde, så nu står vægten også stille.
Start 7/9 : 121,4
uge 1 : 108,1 ... uge 2 : 106,1 ... uge 3 : 104,7
Ha' en go' dag :o)
Start 7/9 : 121,4
uge 1 : 108,1 ... uge 2 : 106,1 ... uge 3 : 104,7
Ha' en go' dag :o)
13 år18. januar 2011 kl. 08:24
bruger slettet
Nåede næsten målet........400 g blev det til, så det er fint :)
66,0 - 65,6
66,0 - 65,6
13 år18. januar 2011 kl. 09:15
calcit
Ja....du har sgu ret MGP09............;-D
13 år18. januar 2011 kl. 09:34
bruger slettet
Dejligt med gode resultater og lidt har også ret.
Sommerfugl: Jeg spiser allerede grønsager til min frokost, men måske skulle jeg prøve at øge mængden og se hvad det gør ved min mæthedsfornemmelse.
Nu har min vægt stået stille siden mandag, den har hverken bevæget sig op eller ned, det har jeg aldrig prøvet før. Altså at veje nøjagtig det samme flere dage i træk. Jeg håber at den snart tager et dyk nedad. jeg ved godtat jeg ikke kan regne med vægten når jeg vejer mig hver dag, men jeg kan ikke lade være.
Jeg skal til fødselsdag i morgen aften og jeg ved at ikke engang bollerne er sunde. de er altid fyldt med margarine. Jeg vil prøve at nøjes med ½ bolle og et lille stykke kage. det burde gå, hvis jeg dropper kulhydrater til frokost og aften, men jeg frygter det alligevel. Kryds fingre for at jeg klarer fristelserne.
Sommerfugl: Jeg spiser allerede grønsager til min frokost, men måske skulle jeg prøve at øge mængden og se hvad det gør ved min mæthedsfornemmelse.
Nu har min vægt stået stille siden mandag, den har hverken bevæget sig op eller ned, det har jeg aldrig prøvet før. Altså at veje nøjagtig det samme flere dage i træk. Jeg håber at den snart tager et dyk nedad. jeg ved godtat jeg ikke kan regne med vægten når jeg vejer mig hver dag, men jeg kan ikke lade være.
Jeg skal til fødselsdag i morgen aften og jeg ved at ikke engang bollerne er sunde. de er altid fyldt med margarine. Jeg vil prøve at nøjes med ½ bolle og et lille stykke kage. det burde gå, hvis jeg dropper kulhydrater til frokost og aften, men jeg frygter det alligevel. Kryds fingre for at jeg klarer fristelserne.
13 år20. januar 2011 kl. 20:51
Det blev kun til 300 gram i denne uge, men jeg ved også godt hvor det gik galt. Jeg havde det simpelthen elendigt i noget af sidste uge, ondt i hovedet og meget forkølet, så der blev ikke tænkt så meget over maden som jeg burde have gjort.
Og så har jeg tænkt meget over at de dage, hvor jeg er på arbejde, er jeg mere sulten end de dage hvor jeg er hjemme og studerer. Jeg synes ikke rigtig at skolelærer kvalificerer sig som værende fysisk hårdt arbejde, men alligevel giver det mig en øget sult. Jeg står og går selvfølgelig i modsætning til normalt, hvor jeg for det meste sidder og læser eller skriver på computeren. Tror i det er OK, med en ½ skive rugbrød ekstra til frokost? ellers må jeg jo bare prøve mig frem og se om det går.
Håber det er gået godt for i andre:-)
81,7 - 81,4