Hej med jer. Jeg er en pige på 19 år, som startede med at veje 75 kilo. Problemet er, at jeg kun er 164 høj. Jeg har altid været LIDT buttet, og aldrig set mig selv som tyk eller fed. Men pludselig synes jeg bare vægten sagde noget andet. Jeg har hørt meget godt om disse kalorieberegnere, og nu er jeg her altså (; Jeg startede mit vægttab i slutningen af oktober og har allerede tabt 7 kilo. I Julen spiste jeg som før, og på mirakuløst vis, stod vægten stille. Nu er jeg kommet lynhurtigt tilbage, men vægten rokker sig ikke ud af flækken! Jeg vil ikke lade mig selv miste motivationen! Mit mål er at tabe 25 kilo inden 1. Juli, og mangler så derfor 18 kilo, - Jeg ville derfor høre om der var nogle der ville være min "taber-partner"? (; Det ville ikke gøre noget hvis vi var omkring den samme alder (fylder 20 i september). Mange søde hilsner, Mia (;
Jeg er en pige på 19 år, som startede med at veje 75 kilo. Problemet er, at jeg kun er 164 høj. Jeg har altid været LIDT buttet, og aldrig set mig selv som tyk eller fed. Men pludselig synes jeg bare vægten sagde noget andet. Jeg har hørt meget godt om disse kalorieberegnere, og nu er jeg her altså (;
Jeg startede mit vægttab i slutningen af oktober og har allerede tabt 7 kilo. I Julen spiste jeg som før, og på mirakuløst vis, stod vægten stille. Nu er jeg kommet lynhurtigt tilbage, men vægten rokker sig ikke ud af flækken!
Jeg vil ikke lade mig selv miste motivationen! Mit mål er at tabe 25 kilo inden 1. Juli, og mangler så derfor 18 kilo,
- Jeg ville derfor høre om der var nogle der ville være min "taber-partner"? (; Det ville ikke gøre noget hvis vi var omkring den samme alder (fylder 20 i september).
Mange søde hilsner, Mia (;