#1 af bruger slettet
Så er det nu :-)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
Jeg skal giftes til september :-) Jeg vil gerne smide 39 kg inden mit bryllup og håber, at Madital.dk kan være mig en støtte; jeg har læst lidt herinde og synes der er en rigtig dejlig stemning og "holdopbakning" :-)
13 år12. januar 2011 kl. 08:33
aniara (slettet)
re: Så er det nu :-)
synes det lyder som et ambitiøst mål, men tror også på at hvor der er vilje er der vej. held og lykke med projektet og tillykke med det forestående bryllup.
13 år12. januar 2011 kl. 08:57
Fruoptimist (slettet)
Sikke dog en glædelig begivenhed. Ja - det må da være den bedste motivationsfaktor.
Jeg har selv prøvet mange, mange gange at tabe mig. Er i løbet af de sidste 4 år blevet overvægtig - kæmper med et barn, som lider af autisme og OCD og så glemmer jeg mig selv og trøstespiser. Jeg har også et mål. Jeg vil gerne tabe mig 17 kg til den 21/5....... og dernæst tabe mig yderligere 6 kg. Altså 23kg ialt. Puha!
Jeg har selv prøvet mange, mange gange at tabe mig. Er i løbet af de sidste 4 år blevet overvægtig - kæmper med et barn, som lider af autisme og OCD og så glemmer jeg mig selv og trøstespiser. Jeg har også et mål. Jeg vil gerne tabe mig 17 kg til den 21/5....... og dernæst tabe mig yderligere 6 kg. Altså 23kg ialt. Puha!
13 år12. januar 2011 kl. 09:51
bruger slettet
Tak skal I have - jeg har også prøvet før og ved, hvor svært det er. Men hvis jeg ikke bliver ved med at tro på, at det kan lade sig gøre, kunne jeg jo lige så godt smide håndklædet i ringen og give op. Jeg prøver at sige forskellige ting til mig selv, når det kniber - "intet smager så godt som et vægttab føles" osv ... jeg elsker motion og at røre mig; mit absolut største problem er mad ... slik, brød, kartofler, pasta, alt det der ikke duer :-(
13 år12. januar 2011 kl. 12:14
sommerfugl83 (slettet)
Er i samme båd som dig. Skal nemlig også giftes til September :O) Skal dog ikke tabe helt samme antal kg som du, men kender den følelse du står med.
Jeg er også også overbevist om at hvor der er vilje er der vej :O)
Og så skal man jo huske på at det er en livsstilsændring der også gerne skulle holde lang tid efter brylluppet :O)
Held og lykke med det
PS. efter at have tabt de første kg, var jeg ude og købe brudekjole. Kunne hoppe i de fleste UDEN besvær og fandt desuden drømme kjolen. Det var den absolut fedeste oplevelse og følelse :O)
Jeg er også også overbevist om at hvor der er vilje er der vej :O)
Og så skal man jo huske på at det er en livsstilsændring der også gerne skulle holde lang tid efter brylluppet :O)
Held og lykke med det
PS. efter at have tabt de første kg, var jeg ude og købe brudekjole. Kunne hoppe i de fleste UDEN besvær og fandt desuden drømme kjolen. Det var den absolut fedeste oplevelse og følelse :O)
13 år12. januar 2011 kl. 13:00
bruger slettet
Hvor dejligt, tillykke med det :-) Jeg vil gerne tabe så meget som muligt inden jeg skal købe brudekjole, men det må være fedt at du allerede har dén del på plads :-)
13 år12. januar 2011 kl. 13:06
Frandsen1987 (slettet)
Står også i samme situation, men det er allerede til Juni så jeg har tralvt :) Jeg har desværre ikke kunnet tage mig sammen før nu her til januar, så jeg har jo selv valgt det. Jeg er godt nok lidt misundelig på, det med kjolen. Jeg har slet ikke lyst til at tage ud og kigge endnu, så jeg glæder mig til dig er røget en del kilo, så kan det være lysten kommer. Er 100 % sikker på, at jeg vil føle mig som en flodhest i lige meget hvad jeg prøver, og den oplevelse har jeg ikke lyst til at få.
13 år12. januar 2011 kl. 14:07