#2 af Frandsen1987 (slettet)
Så er det nu! 26 kg skal af.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frandsen1987 (slettet)
re: Så er det nu! 26 kg skal af.
Velkommen til og god kamp, glæder mig til at følge dig :)
14 år11. januar 2011 kl. 21:37
bruger slettet
Hej... :) velkommen til..
- Det lyder meget spædende og jeg håber du når dine mål ;-)
Jeg ville lige spørge om zumbaen... Hjælper det virkelig så meget eller?
- Det lyder meget spædende og jeg håber du når dine mål ;-)
Jeg ville lige spørge om zumbaen... Hjælper det virkelig så meget eller?
14 år11. januar 2011 kl. 23:00
CharlottePotte (slettet)
Jeg vil også sige velkommen til.
Jeg glæder mig til at følge dig og kan se vores tal ligner lidt hinanden nu.
Jeg startede godt nok på 121 kg i september men er nu på 105,5 kg og mit mål er at ramme omkring 82 engang til sommer men helt sikkert inden september.
Endelig mål er et sted i 70'erne - jeg tror ikke rigtig på at jeg kommer længere ned end et sted mellem 70 og 76.
Inden jeg startede på hormoner i ekstreme mængder og blev gravid vejede jeg 87 så det er også et kæmpe delmål + selvfølgelig at komme ned på et 2-cifret tal :o)
Jeg glæder mig til at følge dig og kan se vores tal ligner lidt hinanden nu.
Jeg startede godt nok på 121 kg i september men er nu på 105,5 kg og mit mål er at ramme omkring 82 engang til sommer men helt sikkert inden september.
Endelig mål er et sted i 70'erne - jeg tror ikke rigtig på at jeg kommer længere ned end et sted mellem 70 og 76.
Inden jeg startede på hormoner i ekstreme mængder og blev gravid vejede jeg 87 så det er også et kæmpe delmål + selvfølgelig at komme ned på et 2-cifret tal :o)
13 år12. januar 2011 kl. 13:26
Louize (slettet)
Halløj
Sikke vores tal ligner hinanden..
Jeg startede på 108 efter nytår, jeg er 170 høj, og vil gerne smide 20 kg inden jeg skal på Skanderborg Festival til august..
Jeg er startet på slank holdet i fitnessDK og glæder mig til at se hvad det kan gøre for mig.
Jeg er ikke helt ny i det her, har tidligere tabt mig fra 116 til 98..
Er sikker på at du nok skal klare den :)
Hvor mange Kcal spiser du om dagen? Synes jeg har svært ved at holde mig under 2000..
Sikke vores tal ligner hinanden..
Jeg startede på 108 efter nytår, jeg er 170 høj, og vil gerne smide 20 kg inden jeg skal på Skanderborg Festival til august..
Jeg er startet på slank holdet i fitnessDK og glæder mig til at se hvad det kan gøre for mig.
Jeg er ikke helt ny i det her, har tidligere tabt mig fra 116 til 98..
Er sikker på at du nok skal klare den :)
Hvor mange Kcal spiser du om dagen? Synes jeg har svært ved at holde mig under 2000..
13 år13. januar 2011 kl. 11:49
Rikkemulle (slettet)
Jeg er vild med zumbaen :) Jeg ved ikke om det hjælper på vægttabet, men det hjælper i hvert fald på både samvittighed og humør. Zumba er seriøst den eneste motionsform nogensinde, hvor jeg har oplevet at have det sjovt imens.
13 år13. januar 2011 kl. 15:28
Rikkemulle (slettet)
til Louise: Jeg spiser ca 1500 kcal om dagen. Noget af det der virkelig kan ses på regnskabet er at skifte brød, ris, pasta og kartofler ud med grønsager. Jeg kan virkelig anbefale bogen Skrump dig glad. Der er mange gode pointer i.
13 år13. januar 2011 kl. 15:30
CharlottePotte (slettet)
Nå jeg kan se vi lige er et par stykker der ligger tæt - lidt "sjovere" når der er nogen at følges med :o)
13 år16. januar 2011 kl. 15:41
Rikkemulle (slettet)
Ja det er sjovt at følges med nogen :) Og huhej hvor det går. Fra 108 til 104,8 på 14 dage - det er da meget godt gået. Og stadig super motiveret :-)
13 år16. januar 2011 kl. 20:22
Jeg er 178 cm og vægten ramte her i december 108 kg, men nu skal det være løgn. Jeg er begyndt at spise efter "Skrump dig glad" principperne og går til zumba 2 gange om ugen. Og har allerede tabt 2 kg siden nytår :) Mit mål er i første omgang at komme under 100 kg - derefter ned på 92, som jeg vejede inden jeg fik børn. Det endelige mål hedder 80 kg. Jeg skal altså tabe ialt 26 kg, og 2011 skal være året hvor jeg gør det!