#2 af Biggie (slettet)
Biggie - min rejse til mit vægttab
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Biggie (slettet)
re: Biggie - min rejse til mit vægttab
Mit mål er at være bikiniklar til Juli - og dvs. ingen ryghåndtag, fladere mave, slankere talje, lår og arme.
Jeg vejer nu 82,7 kg, og håber på at vægten ligger på 65 kilo til Juli.
Jeg vejer nu 82,7 kg, og håber på at vægten ligger på 65 kilo til Juli.
14 år10. januar 2011 kl. 22:20
Frandsen1987 (slettet)
Tillykke med det flotte resultat. Det er dejligt, at få så god en start så får man virkelig blod på tanden.
Håber du kommer godt i gang med motionen også, og at du vil fortsætte et flot vægttab.
Håber du kommer godt i gang med motionen også, og at du vil fortsætte et flot vægttab.
14 år10. januar 2011 kl. 22:31
Aeriz (slettet)
Go for it! Jeg kører efter samme mål! Altså det med bikinien. Er sikker på det nok skal lykkedes for os!
14 år11. januar 2011 kl. 19:24
bruger slettet
Her er målet lidt før. Dog skal jeg også gerne veje 65 når vi rammer 1. juli.. Jeg har drømmen om at nå det til 1 maj.. Og gerne et par dage inden.. :)
14 år11. januar 2011 kl. 19:57
Store_Michael (slettet)
Hejsa, tillykke med den gode start.. Har selv smidt 8 kg. siden november - også på ren kostomlægning.. Det virker.. Hold ved... Det er vigtigere med kosten end med motionen, - men bedst med begge dele :o)
Selv håber jeg at tage mig sammen til at begynde at løbe.. Skal starte helt fra bunden.. Har ingen kondi overhovedet.. Og skal slæbe på næsten 120 kg..
ak ja...
Held og lykke..
Michael.
Selv håber jeg at tage mig sammen til at begynde at løbe.. Skal starte helt fra bunden.. Har ingen kondi overhovedet.. Og skal slæbe på næsten 120 kg..
ak ja...
Held og lykke..
Michael.
14 år11. januar 2011 kl. 23:56
Jeg har nu smidt 2,3 kg på 10 dage, og jeg er så glad.
Vægten startede på 85 kg den 2 Januar, og vægten siger idag 82, 7 kg. Så nu er det bare med at blive ved og holde fast i de gode vaner.
Og dette er kun på kost, har intet motion fået lavet endnu. Så glæder mig til at jeg kommer igang med motionen i denne uge.
Mit mål er at være bikiniklar til Juli - og dvs. ingen ryghåndtag, fladere mave, slankere talje, lår og arme.
Jeg vejer nu 85 kg, og håber på at vægten ligger på 65 kilo til Juli.
Håber i har det godt derude, og følger mine indlæg, vil med glæde hører om jer også, det er så dejligt at få noget støtte, og bakke hinanden op :-)