15 kilo og 5,3 kilometer til 30 april

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

15 kilo og 5,3 kilometer til 30 april
Så kom tiden hvor jeg IGEN må starte op på et nyt forløb. Efter masser af sygdom og en hård mental periode skal der smides de 5 kilo der er smidt på plus 10 ekstra. Altså 15 kilo i alt.

Jeg og en veninde er tilmeldt Iforms kvindeløb i Århus 30. april hvilket jeg glæder mig meget til. Der er lidt over 15 uger så et kilo om ugen er at sigte efter.

Jeg kommer regelmæssigt i motionscenteret lige i tiden. Er begyndt at gå på arbejde istedet for at tage bilen osv. Dog er det kosten og den mentale del der driller. Øv hvor er det surt når hovedet spiller et pus. Jeg burde jo kunne gøre det i en fornuftigt tempo og kunne klare opgaven ved at hænge i. Men kiloene har bare sidder der så længe så det er svært at overskue. Lige nu drømmer jeg om de første 5 kilo. Så er jeg i basis igen og derefter tager jeg et kilo af gangen. Glæder mig så meget til at det hele lykkes da sommeren så vil blive sjovere og mere lækker (altså jeg bliver mere smækkert)

God kamp til alle..
14 år10. januar 2011 kl. 17:21
re: 15 kilo og 5,3 kilometer til 30 april
Hej Marie

Det er jeg helt sikker på du nok skal klare :) Kender godt det der med at have hovedet med, det er ikke altid nemt. Men jeg synes nu alle de funktioner der er her på Mad i tal og alle de skønne bruger her er er med til at hjælpe en rigtig godt på vej. Så husk at gør brug af det.

Desuden er det jo bare fedt, at du har styr på motionen, du er jo allerede et godt stykke hen af vejen :)

Og tak fordi du lige inspirerede mig til at løbe kvindeløb. Det vil jeg da også. Det plejer at være så hyggeligt og sjovt :)
14 år10. januar 2011 kl. 19:48
re: 15 kilo og 5,3 kilometer til 30 april
Ja de 5,3 kilometer er lige til at overskue. Især på så mange uger hvis man starter nu.
Jeg glæder mig over at for hver gang man har presset sig selv kan se fremgang næste gang man rammer vægten eller næste gang man løber.

Sig til hvis du mangler nogle at følger med derovre. Vi er et par stykker og samler gerne et hold.
14 år11. januar 2011 kl. 19:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...