Trænger til at blive rusket hårdt!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Trænger til at blive rusket hårdt!
Ihhh på 3 mdr tabte jeg knap 13 kg. Så fedt! Det gik bare super og jeg knoklede som en hest. Så blev det december!!! :( Åhhh hvor jeg har spist. Har ikke taget på, men har bestemt heller ikke tabt mig. Og nu kan jeg bare slet ikke komme i gang med det sunde igen. Jeg bliver hele tiden ved med at finde på alverdens undskyldninger for at spise usundt! Kuk kuk der inde! Hvor har jeg gemt min hjerne??!! Den må være druknet i julefedt!!
Giv mig lige et ordenlig skub!
14 år9. januar 2011 kl. 19:20
re: Trænger til at blive rusket hårdt!
RUSKE - RUSKE - RUSKE !

Kan du så mane dig op, der er ikke nogen grund til at begynde at tage alle de tabte kg på igen, nu da du har gjort det så godt...

Tillykke med de flotte minus 13... ;-D det er rigtig flot.

Oven på sådan en omgang jule hygge skal kroppen lige omstille sig til at kører i et ordentlig gear igen, når du nu er ved at tabe dig - så hjernen har du ikke smidt væk, den prøver bare på at få dig til at tage på så alt kan blive ved det gamle, men det er heldigvis kun en periode og det skal nok vende, du skal bare lige stramme ballerne en ekstra tak de næste dage til du ser at vægten daler igen, så skal motivationen nok komme .- godt du har taget dig selv i nakken inden du er begyndt at tage på.

varme hilsner og et kærligt spark Tanja

med tråden Tanja K vejen mod det endelige mål
14 år9. januar 2011 kl. 19:35
,,re: Trænger til at blive rusket hårdt!
,,,,, Her er lige et par kommaer til at smide ind i den tekst jeg skrev til dig... smiler... håber du kan tyde det selvom det gik lidt stærkt. rødmende hilsner Tanja
14 år9. januar 2011 kl. 19:37
re: ,,re: Trænger til at blive rusket hårdt!
Prøv lige at se alle de dejlige billeder af blandede salater. Nøj hvor ser det lækkert ud...

Sådan en færdig sukkerkage som hovedsaglig består af Palmeolie som en flog svedige arbejdere har jogget rundt i, i bare tær... bvadr... Det er bare ikke sagen...

Se på billederne og bliv inspireret til den sunde mad..

Ja... prøver bare at ruske lidt fornuft ind i dig.. ;o)

De varmeste hilsner
Michael.

salad-recipes.co.uk
14 år9. januar 2011 kl. 22:48
Ha ha Michael den var god... det er da lige til en kage afvænnings kur - griner...
14 år9. januar 2011 kl. 23:31
Vil også gerne hjælpe med at ruske lidt. Men synes da du allerede er kommet et godt skridt henad vejen nu, hvor du har skrevet herinde. Bare det at du er opmærksom på det og skriver det her er jo et kæmpe skridt.

Kæmpe tillykke med de 13 kg. du har tabt. Det er jo super flot. Håber lidt rusk og kærlige spark kan hjælpe dig videre :)
14 år10. januar 2011 kl. 09:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...