operation - vel overstået..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+kis (slettet)
re: operation - vel overstået..
Hej Brian
Dejligt for dig at du nu må få "rigtig"mad. Nyd det;-)
Godt gået i svømmehal. Flot vægttab.Sejt!
God weekend
Knus kis
Dejligt for dig at du nu må få "rigtig"mad. Nyd det;-)
Godt gået i svømmehal. Flot vægttab.Sejt!
God weekend
Knus kis
13 år28. januar 2011 kl. 09:17
charmefyren (slettet)
Fredag - weekend..
lækkert at se solen fremme idag, ikke noget bedre end en gå tur, og mærken frosten bide i hele kroppen.
Idag kommer ungerne på weekend, de er begge glade for gå ture, så mon ikke vi skal en tur ned til søen.
blomstre helt af energi..
kan I alle ha en skøn weekend, pas godt på jer selv, derude i Danmark - hvor i end måtte være.. lolland her, ss
mvh. Brian
lækkert at se solen fremme idag, ikke noget bedre end en gå tur, og mærken frosten bide i hele kroppen.
Idag kommer ungerne på weekend, de er begge glade for gå ture, så mon ikke vi skal en tur ned til søen.
blomstre helt af energi..
kan I alle ha en skøn weekend, pas godt på jer selv, derude i Danmark - hvor i end måtte være.. lolland her, ss
mvh. Brian
13 år28. januar 2011 kl. 12:31
charmefyren (slettet)
så blev det TORSDAG igen..
der er nu gået 4 uger efter min operation.
og alt går bare den rette vej, vi har været ude og spise et par gange, hvor jeg bare har valgt salat med noget kylling..
Er begyndt at spise mere almindeligt mad - og portioner.
men klart jeg tænker nu over hvad og hvor meget jeg putter i munden. kan stadig mærke hvis jeg spiser for hurtigt, så får jeg ubehag og en trykken i brystkassen.
igår skulle vi hygge lidt med gæster - og jeg tog en cola light, men måtte opgive pga kulsyre...
har dagligt gå ture,, af forskellig længde..
vægt tab efter operation er nu på 13,2 kg
vægttab fra 19 august 2010 er på 34,1 kg...
mvh. Brian
der er nu gået 4 uger efter min operation.
og alt går bare den rette vej, vi har været ude og spise et par gange, hvor jeg bare har valgt salat med noget kylling..
Er begyndt at spise mere almindeligt mad - og portioner.
men klart jeg tænker nu over hvad og hvor meget jeg putter i munden. kan stadig mærke hvis jeg spiser for hurtigt, så får jeg ubehag og en trykken i brystkassen.
igår skulle vi hygge lidt med gæster - og jeg tog en cola light, men måtte opgive pga kulsyre...
har dagligt gå ture,, af forskellig længde..
vægt tab efter operation er nu på 13,2 kg
vægttab fra 19 august 2010 er på 34,1 kg...
mvh. Brian
13 år3. februar 2011 kl. 11:47
kis (slettet)
Hej Brian
Flot vægtab du har.Godt gået!
Dejligt at læse at du går daglige gåture og svømnig.Sejt.
Motion og sund kost går godt i spænd sådan er det bare.
Lidt tidligt måske men god weekend til dig:-)
Vh kis
Flot vægtab du har.Godt gået!
Dejligt at læse at du går daglige gåture og svømnig.Sejt.
Motion og sund kost går godt i spænd sådan er det bare.
Lidt tidligt måske men god weekend til dig:-)
Vh kis
13 år3. februar 2011 kl. 17:46
lhl1968
Synes at det er dejligt at følge din historie vedr din operation og vægt tab specielt fordi jeg har en mand der selv står overfor en sådanne operation til marts.
13 år7. februar 2011 kl. 19:13
charmefyren (slettet)
Torsdag - igen..
Så er der gået 5 uger siden min operation..
Har det virkelig godt. er begyndt at spise alm. mad, dog i klart mindre portioner end jeg har været vant til.. der er simpelthen ikke plads til det.. ss
Er desværre ikke så god til at "nå" alle mine måltider, da jeg af og til ikke føler sult..
men er af den opfattelse, så længe jeg ikke spiser noget fra "den forbudte" liste, er det vel okay. ?
mortion er noget jeg får ved daglige gå ture..
I morgen Fredag, starter jeg på job igen - blir godt at se kollegaer og kunder igen.. utroligt som man kan komme til at savne sit arbejde..
Siden operation er vægttab nu på 14,8 kg
fra 19/8-2010 er vægttab nu på 35,7 kg..
mvh. Brian
Så er der gået 5 uger siden min operation..
Har det virkelig godt. er begyndt at spise alm. mad, dog i klart mindre portioner end jeg har været vant til.. der er simpelthen ikke plads til det.. ss
Er desværre ikke så god til at "nå" alle mine måltider, da jeg af og til ikke føler sult..
men er af den opfattelse, så længe jeg ikke spiser noget fra "den forbudte" liste, er det vel okay. ?
mortion er noget jeg får ved daglige gå ture..
I morgen Fredag, starter jeg på job igen - blir godt at se kollegaer og kunder igen.. utroligt som man kan komme til at savne sit arbejde..
Siden operation er vægttab nu på 14,8 kg
fra 19/8-2010 er vægttab nu på 35,7 kg..
mvh. Brian
13 år10. februar 2011 kl. 09:53
Trif
5 uger og klar til job - det er jo fantastisk!! Dejligt at det går så godt!!
Men men tror nu at du skal huske at spise - ALLE de små måltider!! Ellers tror jeg du kan ødelægge vægttabet. Har hørt at det er VIRKELIG vigtigt med de måltider! Har en bekendt der fik det lavet, hun satte sin mobilalarm - så hun var sikker på at huske det!
Knus Trif
Men men tror nu at du skal huske at spise - ALLE de små måltider!! Ellers tror jeg du kan ødelægge vægttabet. Har hørt at det er VIRKELIG vigtigt med de måltider! Har en bekendt der fik det lavet, hun satte sin mobilalarm - så hun var sikker på at huske det!
Knus Trif
13 år10. februar 2011 kl. 15:12
Bella74 (slettet)
Det er meget vigtigt du får spist det du skal ellers kan du risikere at dit vægttab går i stå, da de seks måltider holder din forbrænding igang.
Er selv opereret for seks mdr siden og har ikke fortrudt en eneste gang.
Er selv opereret for seks mdr siden og har ikke fortrudt en eneste gang.
13 år13. februar 2011 kl. 15:40
charmefyren (slettet)
fredag den 18 februar 2011..
det er nu 6 uger siden min operation - og nok min bedste beslutning nogensinde..
En "fed" fornemmelse når omverden kan se man har tabt sig - og faktisk har det bedre end nogensinde..
Jeg er som sagt begyndt på arbejde igen - hold da op en masse jeg skal gøre klar af mad, piller, drikke osv inden jeg tager afsted.
det er til nogen gange noget af en prøvelse når arbejds dagen kan hedde 14 timer.. ss
Så det er desværre begrænset med motion det kan blive til - men går en del på jobbet, og med rette kost ser det faktisk fornuftigt ud - trods vægttabet ikke går lige hurtigt hele tiden..
vægttab fra operation 6 januar 2011 = 16,5 kg
vægttab fra start vægt 19 august 2010 = 37,4 kg..
Kan I alle ha en rigtig dejlig weekend.. ss
det er nu 6 uger siden min operation - og nok min bedste beslutning nogensinde..
En "fed" fornemmelse når omverden kan se man har tabt sig - og faktisk har det bedre end nogensinde..
Jeg er som sagt begyndt på arbejde igen - hold da op en masse jeg skal gøre klar af mad, piller, drikke osv inden jeg tager afsted.
det er til nogen gange noget af en prøvelse når arbejds dagen kan hedde 14 timer.. ss
Så det er desværre begrænset med motion det kan blive til - men går en del på jobbet, og med rette kost ser det faktisk fornuftigt ud - trods vægttabet ikke går lige hurtigt hele tiden..
vægttab fra operation 6 januar 2011 = 16,5 kg
vægttab fra start vægt 19 august 2010 = 37,4 kg..
Kan I alle ha en rigtig dejlig weekend.. ss
13 år18. februar 2011 kl. 14:24
der er nu gået 3 uger efter min operation..
Syns egentlig tiden er fløjet afsted. fra i morgen står den både på knækbrød - rugbrød - kartoffel el pasta samt kød.. enten fisk eller kylling olign..
Protein drik er et overstået kapitel for denne gang.
Var i svømmehallen igår, hvor det blev til 12 dobbelt baner, vil forsøge at komme afsted hver onsdag.
siden operation har jeg tabt 10,8 kg
fra 19/8-2010 har jeg tabt 31.7 kg..
mvh. Brian