#32 af aniara (slettet)
operation - vel overstået..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+aniara (slettet)
re: operation - vel overstået..
Du er bare sej
13 år21. januar 2011 kl. 21:39
Store_Michael (slettet)
Så er det fredag... Det er mos-tid :o)
Ja, er jo ikke lige det vi normalt forbinder med et fest-måltid... Men forstår udemærket at du ikke bryder sig om det der protein drik.. Jeg kan ikke engang få en light-sodavand inden for læberne pågrund af den syntetiske smag.. Kan ikke forestille mig at en proteindrik er meget bedre..
Men du står det igennem, hvilket i sig selv er en kæmpe bedrift..
Som tiden går - skal det nok lykkeds det her.. Det er jeg sikker på..
Held og lykke..
Michael.
Ja, er jo ikke lige det vi normalt forbinder med et fest-måltid... Men forstår udemærket at du ikke bryder sig om det der protein drik.. Jeg kan ikke engang få en light-sodavand inden for læberne pågrund af den syntetiske smag.. Kan ikke forestille mig at en proteindrik er meget bedre..
Men du står det igennem, hvilket i sig selv er en kæmpe bedrift..
Som tiden går - skal det nok lykkeds det her.. Det er jeg sikker på..
Held og lykke..
Michael.
13 år21. januar 2011 kl. 22:04
kis (slettet)
Hej Brian
Vil lige sige god weekend til dig;-)
Knus kis
Vil lige sige god weekend til dig;-)
Knus kis
13 år22. januar 2011 kl. 09:21
charmefyren (slettet)
hey igen..
så blev det tid til en lille situations beretning fra mig..
der er nu gået knapt 3 uger fra min operation.
I fredags begyndte jeg på kartoffelmos middag og aften - 40 gram.!! i "gamle" dage var det vel ca hva der lå på min gaffel - af gangen..
jeg får lidt mosede grøntsager til samt dampet fisk eller kogt fars.. feks kødboller olign..
Har stadig gang i 2 hele protein drik om dagen, hvilket tager min sultheds fornemmelse..
vægt status på 25 januar 2011. :
siden operation et minus på 10,5 kg
siden 19/8 - 2010 et minus på 31,4 kg..
vi skrives ved herinde..
mvh. Brian
så blev det tid til en lille situations beretning fra mig..
der er nu gået knapt 3 uger fra min operation.
I fredags begyndte jeg på kartoffelmos middag og aften - 40 gram.!! i "gamle" dage var det vel ca hva der lå på min gaffel - af gangen..
jeg får lidt mosede grøntsager til samt dampet fisk eller kogt fars.. feks kødboller olign..
Har stadig gang i 2 hele protein drik om dagen, hvilket tager min sultheds fornemmelse..
vægt status på 25 januar 2011. :
siden operation et minus på 10,5 kg
siden 19/8 - 2010 et minus på 31,4 kg..
vi skrives ved herinde..
mvh. Brian
13 år25. januar 2011 kl. 13:04
Trif
Hej Brian, godt at høre fra dig - og dejlig du er gået til lidt mos mm. Hvordan går det med energien?? Kan du begynde at gå lidt ture??
Kh Trif
Kh Trif
13 år25. januar 2011 kl. 13:14
charmefyren (slettet)
hey Triff..
13 år25. januar 2011 kl. 14:25
charmefyren (slettet)
energien er langsomt ved at komme tilbage i kroppen.
føler mig dog stadig meget op pustet, men er sikker på det er al den væske jeg indtager i løbet af en dag.
er begyndt at gå små ture. og lidt på vores kondi cykel.
og så skal vi en tur i svømmehal i morgen eller torsdag.
mener også jeg ville være parat til at genoptage mit arbejde, men er gået på krompomis, så jeg starter op 6 dage før end først planlagt..
føler mig dog stadig meget op pustet, men er sikker på det er al den væske jeg indtager i løbet af en dag.
er begyndt at gå små ture. og lidt på vores kondi cykel.
og så skal vi en tur i svømmehal i morgen eller torsdag.
mener også jeg ville være parat til at genoptage mit arbejde, men er gået på krompomis, så jeg starter op 6 dage før end først planlagt..
13 år25. januar 2011 kl. 14:29
Trif
Jaaa det er jo nok med at tænke og vælge.... Pas nu på når du starter op på arbejde, lyt til kroppen!! Du skal jo passe på dig selv!!
Godt det går fremad og mon ikke der kommer mere energi af motion - og her skulle det oppustede også gerne svinde lidt!?
Var i weekenden til fest, sad til bords med en der blev opereret for 5 mdr. siden. Nøj hun var glad!! Hun fortalte at jo flere gåture hun fik ind, jo bedre blev det fysiske (og psykiske) velbefindende :-))
God fornøjelse i svømmehallen!!! Og skide godt gået ellers!!!!!
Knus Trif
Godt det går fremad og mon ikke der kommer mere energi af motion - og her skulle det oppustede også gerne svinde lidt!?
Var i weekenden til fest, sad til bords med en der blev opereret for 5 mdr. siden. Nøj hun var glad!! Hun fortalte at jo flere gåture hun fik ind, jo bedre blev det fysiske (og psykiske) velbefindende :-))
God fornøjelse i svømmehallen!!! Og skide godt gået ellers!!!!!
Knus Trif
13 år25. januar 2011 kl. 14:56
kis (slettet)
Hej Brian
Godt gået med vægten... Go`motion...smiler
Du er sej;-)
Knus kis
Godt gået med vægten... Go`motion...smiler
Du er sej;-)
Knus kis
13 år25. januar 2011 kl. 17:24