Ny her, men bliver nok længe
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+veile
re: Ny her, men bliver nok længe
Hej og velkommen til.
Held og lykke med projektet. Glæd dig der er ikke noget federe end at blive slankere (eller bare slankere.....)
Det er altid starten der er værst, man får jo abstinenser af både sukker og cola.......
Hold fast det bliver rigtigt nemt lige pludselig :-)
Jeg gætter på at du skal tabe mange kilo, så prøv at vænne dig til tanken om at det vil tage lang tid, og at du nogen gange vil stå stille og måske endda tage lidt på, selv om du gør det rigtige.
Hold fast i de fantastiske øjeblikke hvor vægten falder, eller du pludselig kan se det i spejlet, eller bukserne må kasseres, for ikke at glemme alle de søde kommentarer man får fra familie og venner (de fleste er søde ....) og huske dem når du synes det går dårligt. Nogle gange kan det hjælpe at huske hvordan man havde det for to uger siden hvor man endda vejede lidt mere :-)
Held og lykke med projektet. Glæd dig der er ikke noget federe end at blive slankere (eller bare slankere.....)
Det er altid starten der er værst, man får jo abstinenser af både sukker og cola.......
Hold fast det bliver rigtigt nemt lige pludselig :-)
Jeg gætter på at du skal tabe mange kilo, så prøv at vænne dig til tanken om at det vil tage lang tid, og at du nogen gange vil stå stille og måske endda tage lidt på, selv om du gør det rigtige.
Hold fast i de fantastiske øjeblikke hvor vægten falder, eller du pludselig kan se det i spejlet, eller bukserne må kasseres, for ikke at glemme alle de søde kommentarer man får fra familie og venner (de fleste er søde ....) og huske dem når du synes det går dårligt. Nogle gange kan det hjælpe at huske hvordan man havde det for to uger siden hvor man endda vejede lidt mere :-)
14 år7. januar 2011 kl. 09:38
Gumpen (slettet)
re: Ny her, men bliver nok længe
Hej og velkommen.
Rart med endnu en der som jeg er voldsomt begejstret for specielle tidspunkter.
Har aldrig helt forstået hvofor en mandag er bedre end en fredag når det gælder livsstilsændringer...
Held og lykke.
Rart med endnu en der som jeg er voldsomt begejstret for specielle tidspunkter.
Har aldrig helt forstået hvofor en mandag er bedre end en fredag når det gælder livsstilsændringer...
Held og lykke.
14 år7. januar 2011 kl. 09:52
Jeg vejede 112 kg d. 1. januar og det er det højeste nogensinde. Jeg er 21 år og siden jeg flyttede hjemmefra for 1½ år siden, har jeg nok taget 10 kg. på.
Jeg har levet meget usundt og spist meget forskelligt (sulte mig selv og så fråde chips) og så har jeg været afhængig af cola.
Men nu bliver det anderledes. Jeg spiser alle mine måltider og spiser generelt sundt, men er ikke fanatisk, så længe jeg bare ikke overspiser.
Jeg starter fra nul-punktet hvad motion angår, så vil forsøge at komme ind i en god rytme med at gå til at starte med.
Synes, denne hjemmeside giver et fantastisk overblik og vil bruge den til at tilpasse min kost yderligere og ellers vil jeg glæde mig til at begynde at følge med i indlæggene i disse fora, da det altid er rart at se andres udvikling og snakke om det, vi alle er igennem.