nyt år, ny start

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

nyt år, ny start
her til nytår blev mit nytårs forsæt, som sikkert de flestes, at jeg ville tabe mig, hvilket for mit vedkommende kan være en kæmpe udfordring da jeg spiser med mine følelser og lige er kommet ud af et 3½ år langt forhold, og i den forbindelse tog jeg hurtigt 5 kg på den første uge og ugen efter tabte jeg heldigvis alle fem igen, MEN brækkede så armen, så jeg ikke kan komme ud og ride og løbe som jeg gerne vil.... og hva gør man så? jo klog som jeg jo er, satte jeg mig ned og åd og åd og åd lidt mere mens jeg sad og havde ondt af mig selv over a jeg havde kunnet lade mig selv blive så stor. (vejede ca 50-55 kg da min x og jeg fandt sammen), men nu er skeen i den anden hånd og vupti blev min filosofi får 2011: "nyt år, ny start" og har allerede tabt mig ca. 2 kg på en uge... Så motivationen er i top, på trods af en brækket arm, især efter jeg så rendte ind i denne side og fik regnet mig frem til a 60 kg til juni slet ikk er så urealistisk. :) - selvom jeg elsker at spise... og jeg må da også tage afsked med mine bedste venner Chokolade og Toast,(altså ikk sammen), og hilse på mine nye bedste venner: Agurk, Bladselleri og Gulerødder... det har ikke kunnnet lykkedes mig de sidste tre år, men efter at have sammenlignet deres effekt på min krop, ser det slet slet ikk så uoverskueligt ud :) Sååå.. nyt år, ny start, for mit vedkommende :) nu skal den lille tykke sgu vise verden a man kan når man vil ;) bare lige lidt jeg ville dele ;) held og lykke til alle andre der også kæmper med vægten med fornyet energi :)
14 år6. januar 2011 kl. 13:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...