Skønt at kunne starte op forfra

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Skønt at kunne starte op forfra
Jeg elsker simpelthen, når nytåret kommer - giver enorm motivation at kunne starte forfra, komme i gang med motionen og spise sundt og forsøge at holde alle ens nytårsfortsætter.

Jeg har smidt alt crab-mad ud fra mit køleskab og mine hylder og fyldt op med frugt, grønt, sundt og selvfølgelig fedtfattige ting.....
- og jeg har simpelthen købt årskort til motionscenter i min by og har adgang til andet motionscenter tæt på mit arbejde også.....jeg har lave en madplan for foreløbigt en uge, har købt ind.
Har lavet en aftale med min mand, at jeg kører i motionscenteret på vejen hjem fra arbejde, og at vi laver den mad, der er planlagt - så det kan ikke gå galt.
Desuden hjælper jeg som kasserer hos et weightwatchers-hold x 1 ugentligt og kan få den støtte, jeg har brug for.
Er topmotiveret, og har 2 deadlines for at tabe mindst 10 kg - helst 15.

Er der nogen, som er topmotiveret og sat alt i stiling, skal I være velkommen til at skrive om, hvordan det går, hvad og hvor hurtigt I taber jer - det i sig selv er motiverende.
Startvægt: 80,4 (højde 157)
Knus
14 år4. januar 2011 kl. 15:55
re: Skønt at kunne starte op forfra
Det er bare totalt inspirerende at læse om hvor motiveret du er...
Her er jeg også klar til at smide ca.15 kg. Ved dog ikke endnu hvor lang tid det kommer til at tage men jeg tager 5 kg af gangen som jeg har sat mål for!!!
MEN hvor bliver det dog fantastisk når vi når vores mål!!!
Kan næsten ikke vente, men tanken om det er god at have med under vejs.

Held og lykke fra Belfast
14 år4. januar 2011 kl. 21:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...