#2 af RikkeSimone (slettet)
2011 - NU skal det være..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+RikkeSimone (slettet)
re: 2011 - NU skal det være..
Glæder mig til at følge dig - er sikker på du nok skal nå det! :)
Hvor meget vil du tabe dig?
Også flot at du ikke har taget på her i julen! :)
Hvor meget vil du tabe dig?
Også flot at du ikke har taget på her i julen! :)
14 år3. januar 2011 kl. 21:21
charmefyren (slettet)
hejsa...
jeg startede på en start vægt der hed 181.4.. SUK.. men har tabt ca 21 kg. så vægten er idag 160.6 kg..
mit mål er der skal smides 70 kg mere. hvilket jeg har sat mig som mål. inden den 1 august 2012..
Glæder mig til at få operation overstået. og så ellers begynde på den nye - men krævende livsstil..
jeg startede på en start vægt der hed 181.4.. SUK.. men har tabt ca 21 kg. så vægten er idag 160.6 kg..
mit mål er der skal smides 70 kg mere. hvilket jeg har sat mig som mål. inden den 1 august 2012..
Glæder mig til at få operation overstået. og så ellers begynde på den nye - men krævende livsstil..
14 år4. januar 2011 kl. 10:11
Tanjaknoth (slettet)
Jeg har jo fulgt lidt med i dine indlæg og er helt spændt på dine vegne - flot du har klaret julen i stiv arm.. det viser lidt om hvor motiveret du er - jeg synes du er sej -
mange hilsner Tanja
mange hilsner Tanja
14 år4. januar 2011 kl. 10:34
Trif
Jeg har også luret lidt med på sidelinien, synes du har klaret det utrolig flot! Super at du har kunne holde vægten over julen! :-)
Held og lykke torsdag
Trif
Held og lykke torsdag
Trif
14 år4. januar 2011 kl. 13:03
charmefyren (slettet)
mange tak skal I ha. jeg lover at holde jer orienteret, hvis ikke i denne tråd, så en ny - håber I kan finde den så.. gg
men som sagt Torsdag kl 7 skal jeg møde op på Hamlet, operation er sat til kl 9.30..
ved det blir en hård periode i tiden efter, men der er så mange positive ting at se frem til. som gør at jeg nok skal klare den - er jo et konkurence menneske,, smiler
men som sagt Torsdag kl 7 skal jeg møde op på Hamlet, operation er sat til kl 9.30..
ved det blir en hård periode i tiden efter, men der er så mange positive ting at se frem til. som gør at jeg nok skal klare den - er jo et konkurence menneske,, smiler
14 år4. januar 2011 kl. 15:31
Store_Michael (slettet)
Tillykke med sejren. Håber din viljestyrke bære dig gennem strabadserne forude.... Er meget imponeret over din motivation, min søster er i samme situation, dog med startvægt på 150 kg og operationen overstået, - her kniber det, det er virkelig svært for hende at slippe den gamle livsstil.. Vi hepper på dig herinde fra..
Michael.
Michael.
14 år5. januar 2011 kl. 02:05
charmefyren (slettet)
hey Michael..
tak for støtten..
tror min motivation ligger i mine 2 børn, og min dejlige kæreste,,
der er mange ting i livet, som stor jeg har svært ved,, bla. spille fodbold, løbe, en anden ting jeg har haft svært ved, er at prøve diverse ting i tivoli osv, fordi sele osv ikke har kunne lukke forsvarligt. men lærer at leve med det, men inderst inde blir man ked af det. ved godt det lyder sindsygt at jeg vil tabe ydeligere 70 kg. men er fast besluttet på det skal lykkedes, men er indstillet på jeg nok skal få min del af nedture..
håber din søster klare sig igennem den svære tid. tænk positivt at hun ikke er den eneste som har det svært..
mvh. Brian
tak for støtten..
tror min motivation ligger i mine 2 børn, og min dejlige kæreste,,
der er mange ting i livet, som stor jeg har svært ved,, bla. spille fodbold, løbe, en anden ting jeg har haft svært ved, er at prøve diverse ting i tivoli osv, fordi sele osv ikke har kunne lukke forsvarligt. men lærer at leve med det, men inderst inde blir man ked af det. ved godt det lyder sindsygt at jeg vil tabe ydeligere 70 kg. men er fast besluttet på det skal lykkedes, men er indstillet på jeg nok skal få min del af nedture..
håber din søster klare sig igennem den svære tid. tænk positivt at hun ikke er den eneste som har det svært..
mvh. Brian
14 år5. januar 2011 kl. 10:33
charmefyren (slettet)
godaften...
så er der 10 timer til operation,, og min motivation har aldrig været større.. der er købt ind til basis opstart. så nu glæder jeg mig bare til det er overstået og jeg kommer retur igen..
klar til at tage kampen op med de kilo.. som langsomt har hægtet sig på mig igennem de sidste 20 år..
så er der 10 timer til operation,, og min motivation har aldrig været større.. der er købt ind til basis opstart. så nu glæder jeg mig bare til det er overstået og jeg kommer retur igen..
klar til at tage kampen op med de kilo.. som langsomt har hægtet sig på mig igennem de sidste 20 år..
14 år5. januar 2011 kl. 23:32
Trif
Held og lykke!!!
Det bliver spændende at høre fra dig når operationen er vel overstået! Tænker der er mange sommerfugle i maven lige nu.
Mange tanker, Trif
Det bliver spændende at høre fra dig når operationen er vel overstået! Tænker der er mange sommerfugle i maven lige nu.
Mange tanker, Trif
14 år6. januar 2011 kl. 06:44
Så er jul og Nytår overstået - endelig..
når det er sagt har det jo været en hyggelig tradition med familie - hygge - god mad - og arbejde.. gg
Jeg har holdt vægten julen over, hvilket i sig selv er en sejr. og har derfor ingen problemer med at nå det ønskede vægt tab inden operation..
OG den nærmer sig.. jeg har idag haft sidste arbejdsdag for denne gang.
skal møde på Hamlet torsdag morgen ( 6/1 ).. så starter det for alvor. med kost som de første 6 uger er lagt i faste rammer. kombineret med en del mere motion..
jeg ser stadig lyst på muligheden for at opnå mit ønskede vægttab...