#2 af Stronger (slettet)
Nyt år, nye mål! I´am back
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Nyt år, nye mål! I´am back
Øv det var træls for dig!
Her er det gået okay. Tog ca. 2 kg på i løbet af december! Så røg jeg ind i omgangssyge! Og det må siges at vre effektiv slankur!
Jeg har også en plan om at være seriøs igen, var lidt for slap her i den sidste halvdel af året. Men det er også svært når man har tabt sig så meget i forvejen!
Men når jeg kigger ned af min krop i spejlet er jeg faktsk ganske tilfreds med det jeg ser her i det nye år. Jeg kan absolut godt se jeg har smidt 20 kg! Og tiltrods for jeg har født et barn og ammet, er min krop kun bleve pænere!!!!!!!!!
Men for mig er de sidste 5-10 kg mere bare et tegn på vilje og sejr. Jeg vil gerne når de 65 kg fordi jeg har drømt om det længe!
God vind til alle i det nye år. jeg er begyndt at sætte mig andre mål som har med sundhed at gøre i stedet for vægttab!
Her er det gået okay. Tog ca. 2 kg på i løbet af december! Så røg jeg ind i omgangssyge! Og det må siges at vre effektiv slankur!
Jeg har også en plan om at være seriøs igen, var lidt for slap her i den sidste halvdel af året. Men det er også svært når man har tabt sig så meget i forvejen!
Men når jeg kigger ned af min krop i spejlet er jeg faktsk ganske tilfreds med det jeg ser her i det nye år. Jeg kan absolut godt se jeg har smidt 20 kg! Og tiltrods for jeg har født et barn og ammet, er min krop kun bleve pænere!!!!!!!!!
Men for mig er de sidste 5-10 kg mere bare et tegn på vilje og sejr. Jeg vil gerne når de 65 kg fordi jeg har drømt om det længe!
God vind til alle i det nye år. jeg er begyndt at sætte mig andre mål som har med sundhed at gøre i stedet for vægttab!
14 år3. januar 2011 kl. 12:01
twixen (slettet)
Hej Hilkoeb :-)
Hvor ærgeligt at du har taget på over julen. Og hvor skræmmende, at man kan tage ca. fem kg. på så hurtigt!
Du skriver, at du nåede ned på 78 kg. Hvor meget har du tabt dig i alt?
Vi har næsten samme udgangspunkt og samme ønskevægt :-) Jeg vejede vist lige knap 82 kg. for et par uger siden, men så tog jeg mig selv i nakken - velvidende at julen lurede i baggrunden - og er nu på 80,4 kg. Mit mål er 68 kg. for den vægt har jeg erfaret er pæn til mig :-) Og ikke mindst realistisk.
Hvad er din vægttabsstrategi?
Mange hilsner og god kamp mod kg. fra Twixen med tråden "Nu skal det have en ende".
Hvor ærgeligt at du har taget på over julen. Og hvor skræmmende, at man kan tage ca. fem kg. på så hurtigt!
Du skriver, at du nåede ned på 78 kg. Hvor meget har du tabt dig i alt?
Vi har næsten samme udgangspunkt og samme ønskevægt :-) Jeg vejede vist lige knap 82 kg. for et par uger siden, men så tog jeg mig selv i nakken - velvidende at julen lurede i baggrunden - og er nu på 80,4 kg. Mit mål er 68 kg. for den vægt har jeg erfaret er pæn til mig :-) Og ikke mindst realistisk.
Hvad er din vægttabsstrategi?
Mange hilsner og god kamp mod kg. fra Twixen med tråden "Nu skal det have en ende".
14 år3. januar 2011 kl. 12:41
RikkeSimone (slettet)
Jeg har taget en 3 kg på hen over julen. Det er møg irriterende, men vil heller ikke sidde og nippe juleaften et eller andet sted. Vil gerne være med til at spise den gode julemad (og du kan tro den var god!)
Mit mål er 55 kg, og jeg vejer 117,8 nu ... så der er et stykke vej ;)
Mit mål er 55 kg, og jeg vejer 117,8 nu ... så der er et stykke vej ;)
14 år3. januar 2011 kl. 22:20
MGP09 (slettet)
Her sagde vægten +1 kg. efter jul og nytår, men jeg er godt tilfreds for jeg havde i forvejen tabt lidt over 3 kg. i december og her til morgen manglede jeg kun 200-400 gram for at have smidt dét ekstra kilo, så jeg kan bestemt ikke klage :o)
Men jeg er også vendt stærkt tilbage her i 2011 og satser på at kunne nå mit mål alligevel, emn det kræver at jeg strammer mig an, men nu starter jeg også Zumba her om nogle dage!!!
Hej herfra.
Men jeg er også vendt stærkt tilbage her i 2011 og satser på at kunne nå mit mål alligevel, emn det kræver at jeg strammer mig an, men nu starter jeg også Zumba her om nogle dage!!!
Hej herfra.
14 år4. januar 2011 kl. 19:35
hilkoeb (slettet)
Jamen jeg nåede næsten op og veje det samme som før jeg startede på madital!
Vægten idag siger 82.4 kg, så minus 1 kg her på den anden side af jul og 14 kg tilbage!
Jeg ved at jeg kan! Jeg skal have flettet lidt mere sport ind i mit liv men det er dæleme svært med fuldtidsjob og 3 børn som alle går til deres også bum bum...
Vægten idag siger 82.4 kg, så minus 1 kg her på den anden side af jul og 14 kg tilbage!
Jeg ved at jeg kan! Jeg skal have flettet lidt mere sport ind i mit liv men det er dæleme svært med fuldtidsjob og 3 børn som alle går til deres også bum bum...
14 år11. januar 2011 kl. 09:47
Nåede ned på 78 kg og noget sidst og her efter julen kan jeg konstatere at vægten siger 83,4 kg!
Ja sådan går det når man som sædvanlig bare slipper tøjlerne og æder sig igennem 14 dage!
Mit nye mål er at gå fra 83,4 kg og ned til 68,4 pr 1 april 2011! Det er en 15 kg på 3 mdr og det syntes jeg er meget realistisk.
Ydermere overvejer jeg kraftig at supplere min lange gåture med styrketræning nogle gange om ugen.
Hvad er der sket henover jul & nytår med jer andre? Nogle der har nået deres mål ?
Knus Hilkoeb