#2 af solveig34 (slettet)
Min rejse til vægttab starter imorgen
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+solveig34 (slettet)
re: Min rejse til vægttab starter imorgen
Jeg vil glæde mig til at følge dig, og vil prøve om jeg kan være så standhaftig som det lader til du vil være. Jeg håber at vi kan skrives ved indimellem og se hvordan du har det. Solveig 34
14 år2. januar 2011 kl. 19:03
calcit
jeg vil også følge dig skal selv tabe 15 mere....
14 år2. januar 2011 kl. 19:18
Tanjaknoth (slettet)
Hej Biggie
Jeg vil følge dig her fra sidelinien - og heppe på dig - jeg satser også på at være bikini klar til sommer - mangler at tabe 10 - 15 kg og muligvis 20 kg jeg har indtil videre tabt 18 kg siden september.
god vind med dit projekt - det lyder til at du er top motiveret.
varme hilsner Tanja K
Jeg vil følge dig her fra sidelinien - og heppe på dig - jeg satser også på at være bikini klar til sommer - mangler at tabe 10 - 15 kg og muligvis 20 kg jeg har indtil videre tabt 18 kg siden september.
god vind med dit projekt - det lyder til at du er top motiveret.
varme hilsner Tanja K
14 år2. januar 2011 kl. 21:23
Belfast (slettet)
Hej Biggie.
Min historie er meget lig din... og vægten er ca. den samme, højden ved jeg ikke, men jeg ved at jeg også skal ha smidt nogle kilo eller en hel del!!!
Det gode ved denne side er at vi kan følge hinanden på sidelinien og heppe på hinanden.
Så kom an kilo I skal bare væk!!!
Hilsen Belfast
Min historie er meget lig din... og vægten er ca. den samme, højden ved jeg ikke, men jeg ved at jeg også skal ha smidt nogle kilo eller en hel del!!!
Det gode ved denne side er at vi kan følge hinanden på sidelinien og heppe på hinanden.
Så kom an kilo I skal bare væk!!!
Hilsen Belfast
14 år3. januar 2011 kl. 08:56
Biggie (slettet)
Hej alle sammen :-)
Tak fordi i vil følge mig, jeg vil også følge jer :-)
Belfast, jeg er kun 166 høj desværre.
Jeg vil også følge med i dit forløb, og glæder mig til at snakkes ved med dig, en anden gang, smiler :)
Tak fordi i vil følge mig, jeg vil også følge jer :-)
Belfast, jeg er kun 166 høj desværre.
Jeg vil også følge med i dit forløb, og glæder mig til at snakkes ved med dig, en anden gang, smiler :)
14 år4. januar 2011 kl. 16:28
Problemet var bare, at et par måneder senere, tog jeg 20 kg på grundet en meget svær periode i mit liv, som jeg ikke havde set komme. Vægten siger nu 85 kg, og jeg er græde færdig. Men jeg har valgt at se posivtivt på det.
Rejsen på mit nye liv begynder imorgen, og jeg glæder mig :-)
Jeg vil begynde at følge den kostplan igen, jeg vil gå til yoga, og jeg vil cykle lange og hårde ture, måske noget zumba.
Jeg må veje mig én gang om ugen.
Jeg må måle mig hver 14 dag.
Jeg skal følge min kostplan.
Jeg skal mindst drikke 2 liter vand om dagen.
Jeg skal motionere en halv time om dagen, powerwalking, zumba, cykle, eller hvad jeg finder på.
Mit mål er at være bikiniklar til Juli - og dvs. ingen ryghåndtag, fladere mave, slankere talje, lår og arme.
Jeg vejer nu 85 kg, og håber på at vægten ligger på 65 kilo til Juli.
En anden ting som også skal ændres for mig i form af vægttab, er min tankegang, jeg vil arbejde med selvtillid, jeg vil arbejde på at positiv tankegang. Jeg glæder mig til at komme igang, jeg glæder mig til at kunne passe alt det lækre sommertøj.
Jeg håber i vil følge med i mit liv, og ville være skønt med noget opbakning, eller gode råd, ellers vil jeg også gerne give gode råd, bare skriv ;-)