Vejen mod min ønskevægt

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Vejen mod min ønskevægt
Glædelig nytår alle sammen..

Som mange andre har jeg taget en beslutning om nu skal det være... Jeg vil være smækker lækker og få det godt med min krop igen.

Idag til morgen vejede jeg 73,8 - og ønske vægten er 60 lige ud ,,

Jeg vil i de første 4 uger kører med denne plan:
NUl SUKKER
NUL KYLHYDRAT
NUL ALKOHOL

tilgengækdt må jeg få... masser af grønt og proteiner...

Jeg melder ind på denne side hver mandag efter vejning... håber der er flere der vil komme med gode råd - og hvis der evt. er nogen der skal sammen vej og følger samme plan kan vi måske følges ad.

KH Marie
14 år2. januar 2011 kl. 16:44
re: Vejen mod min ønskevægt
Jeg glæder mig til at følge med i din "kamp" - som du selvfølgelig vinder :-)

Vi ligner hinanden en del kropsmæssigt kan jeg se, - i hvert fald i tallene, så det gør det jo bare mere spændende :-)
14 år3. januar 2011 kl. 20:33
Så er der gået et lille stykke tid - men man kan heldigvis allerede se det på vægten.

I morges sagde den. 72.7 - så det er lidt over 1 kg på 5 dage.. Ved godt det går hurtigere i starten.. men det er nu meget rart at man kan se det går fremad..

Havde min aller første spinnings time i onsdag... av av av... - men vil alligevel ud og købe bukser i morgen så man ikke får så ondt i bagen :-)

Go vind til jer alle

KH Marie
14 år7. januar 2011 kl. 13:51
Spinningbukser er et MUST! Ellers gør det herre-nalleren i rumpedos ;-) God shopping :-)

Og god kamp mod kiloene!

Twix
14 år7. januar 2011 kl. 14:03
hmm... idag siger den 72.9 men jeg - sorry for detaljerne - lider også af at jeg ikke kan komme på toilettet.

LIgger idag på kurven ( har ellers ligget under ) så håber en del sveskejuice kan sætte gang i systemet igen...
14 år11. januar 2011 kl. 07:44
hold op hvor har det været en hård hård uge....
Kæresten fortalte at han nok flytter til Jylland - så humøret har desværre ikke været helt i top. derfor har jeg ikke haft overskud til at tænke på sund mad. idag siger den 73,2 - og ØV ALTSÅ.

Så nu prøver jeg NUPO - så håber jeg det kan kickstarte det hele og lade mig komme ned under de 70 så jeg kan få noget af min motivation tilbage...
13 år17. januar 2011 kl. 07:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...