Op på hesten igen.
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+tjep
re: Op på hesten igen.
Hej.
Jeg læste dit indlæg, jeg er lidt i samme situation selv. jeg har lige vejet mig, vejer 130 kg, burde vel veje 85 kg.
Min rigelige vægt har en negativ indflydelse på mit blodtryk, så når jeg skal konfronteres med min læge om to måneder burde jeg have tabt mig. Det går bare den anden vej med vægten.
Hvis det er lykkedes dig tidligere at tabe 33 kg tidligere, så ved du hvad det kræver. Jeg vil dog råde dig til at have mindre ambitioner, men mere overskuelige mål. Hvis du beslutter dig for at tabe f.eks. 5 kg, så er det overskueligt. Når det mål er nået kan du altid sætte dig et nyt.
Når du både har viljen og kender vejen, så kan det jo næsten ikke gå galt.
Hilsen Thomas
Jeg læste dit indlæg, jeg er lidt i samme situation selv. jeg har lige vejet mig, vejer 130 kg, burde vel veje 85 kg.
Min rigelige vægt har en negativ indflydelse på mit blodtryk, så når jeg skal konfronteres med min læge om to måneder burde jeg have tabt mig. Det går bare den anden vej med vægten.
Hvis det er lykkedes dig tidligere at tabe 33 kg tidligere, så ved du hvad det kræver. Jeg vil dog råde dig til at have mindre ambitioner, men mere overskuelige mål. Hvis du beslutter dig for at tabe f.eks. 5 kg, så er det overskueligt. Når det mål er nået kan du altid sætte dig et nyt.
Når du både har viljen og kender vejen, så kan det jo næsten ikke gå galt.
Hilsen Thomas
14 år28. december 2010 kl. 11:39
ecc
re: Op på hesten igen.
Hej
Jeg vil sige som Thomas sæt kun dit mål til 5 kg af gangen det er nemmere at overskuet og gi dig selv en gave hver gang du når de 5 kg.
Når din kæreste ikke skal tænke på var hun spiser kan du evt.sætte dig det mål kun at ta 1 gang
God vind frenover
MVH
Esther
( ecc)
Jeg vil sige som Thomas sæt kun dit mål til 5 kg af gangen det er nemmere at overskuet og gi dig selv en gave hver gang du når de 5 kg.
Når din kæreste ikke skal tænke på var hun spiser kan du evt.sætte dig det mål kun at ta 1 gang
God vind frenover
MVH
Esther
( ecc)
14 år29. december 2010 kl. 09:47
Jeg tabte mig for halvandet år siden 33 kg, men har nu desværre grundet mange ting taget de 20 på igen. (>:()
Nu skal der fandeme ske noget igen. Skal ned på de 100-110, og så tror jeg det er ved at være der. (Er en stor robust fyr med lidt muskler under fra de gode gamle dage). Og alt under er jeg bange for vil se dumt ud. Men det tar jeg til den tid.
Mit første mål er 130 (igen), inden 3 februar. Har været i gang i et par dage, og forhåbentligt kan jeg nå det. Mit endelige mål er 110 kg inden nov 2011
Jeg mangler MEGET inspiration til kostplan. Da jeg tabte mig sidst boede jeg alene osv., men nu bor jeg med min dejlige kæreste, som ikke rigtigt kan tage på og ikke tænker så meget over kost - hvilket gør det lidt svært. Hun vil gerne hjælpe mig, men ja - vi skal jo være her begge 2. Min indstilling er bare sådan at jeg bliver NØDT til at tabe mig nu. Jeg gider det bare ikke igen, og ikke mere.
Derudover er jeg lidt i tvivl om madital.dk - kan jeg oprette en slags kostplan her? eller skal det være fra dag til dag?