#2 af kbla (slettet)
Ex slankedoktor medlem!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+kbla (slettet)
re: Ex slankedoktor medlem!
Velkommen Sundby
knud
knud
14 år27. december 2010 kl. 22:56
bruger slettet
Hejsa
Jeg forstår godt dit valg. Jeg så på SD at nogen (måske dig) var gået herover. så jeg loggede på igen. Jeg har været her før, men ikke brugt denne site i et par år. Så jeg prøver lige denneher igen. Jeg vil lige give SD en chance, men det er svært, da forandringerne er enorme. Jeg vil have det gamle SD tilbage.
Kan også se, at indtast af mad her, er meget bedre, hvilket er super for mig, da jeg kan se, hvad jeg mangler at indtage :-)
Jeg bruger samme navn på begge sites.
Kh. Mikika
Jeg forstår godt dit valg. Jeg så på SD at nogen (måske dig) var gået herover. så jeg loggede på igen. Jeg har været her før, men ikke brugt denne site i et par år. Så jeg prøver lige denneher igen. Jeg vil lige give SD en chance, men det er svært, da forandringerne er enorme. Jeg vil have det gamle SD tilbage.
Kan også se, at indtast af mad her, er meget bedre, hvilket er super for mig, da jeg kan se, hvad jeg mangler at indtage :-)
Jeg bruger samme navn på begge sites.
Kh. Mikika
14 år27. december 2010 kl. 23:47
omaha (slettet)
Også ex SD medlem!
Hej Forstadsmor og jer andre.
Jeg for også vild på den nye SD efter ændringer på sitet. Er derfor også medlem her fra idag i stedet. Har tabt 7 kg på de 4 mdr. jeg har været medlem af SD. Ønsker at tabe yderligere 25 kg og ved det nok skal lykkes :-)
Vh. Omaha
Jeg for også vild på den nye SD efter ændringer på sitet. Er derfor også medlem her fra idag i stedet. Har tabt 7 kg på de 4 mdr. jeg har været medlem af SD. Ønsker at tabe yderligere 25 kg og ved det nok skal lykkes :-)
Vh. Omaha
14 år28. december 2010 kl. 18:02
bruger slettet
jeg er også ex SD,det er bare for meget med SD,total hægtet af fra før jul,det kan de ikke byde deres medlemmer,forventer mig noget bedre her,bruger min gamle brugernavn.skal smide 25 kg,så jeg får brug for venner støtte,kh kassia
14 år28. december 2010 kl. 18:03
bruger slettet
jeg er ikke ex-medlem endnu, men overvejer det seriøst, i mellemtid vil jeg se mig lidt om her,
14 år28. december 2010 kl. 19:20
ecc
Hej med dig -jeg kommer også fra SD hvor jeg som dig har opgivet at finde rundt og ikke for svar.
da du er godt igang med vægttabet er jeg sikker på at det vil lykkes for dig.
Jeg skal selv gerne tabe 7 kg til april, men her i julen går det lidt op og ned.
MVH
Esther ( jeg gik under estherc )
ecc
da du er godt igang med vægttabet er jeg sikker på at det vil lykkes for dig.
Jeg skal selv gerne tabe 7 kg til april, men her i julen går det lidt op og ned.
MVH
Esther ( jeg gik under estherc )
ecc
14 år29. december 2010 kl. 09:52
RikkeSimone (slettet)
Jeg har også i en kort periode været på SD - men synes ikke rigtigt om siden generelt. Nu havde jeg kun et basis medlemskab, men over halvdelen af de brugere jeg var kommet i gruppe med var ikke aktive! Og samtidigt med det følte jeg bare det var for mange penge til en side, som jeg faktisk synes var uoverskuelig. Jeg synes madital virker meget bedre, og som om jeg har muligheden for bedre støtte fra brugerne - men kan godt være det bare er mig? Eller også kiggede jeg ikke de rigtige steder på SD? Men uanset hvad er jeg ihvertfald godt til freds med Madital :D
14 år30. december 2010 kl. 22:47
twixen (slettet)
Hej Forstadsmor - og også hej til I andre fra SD.
Det er da noget værre noget, at de har lavet om i en grad, så medlemmerne flygter! Men så er det da godt, at I har et sted at flygte hen :-)
Velkommen herind fra Twixen med tråden "Nu skal det have en ende".
Det er da noget værre noget, at de har lavet om i en grad, så medlemmerne flygter! Men så er det da godt, at I har et sted at flygte hen :-)
Velkommen herind fra Twixen med tråden "Nu skal det have en ende".
14 år31. december 2010 kl. 07:54
bruger slettet
ja jeg er også på vej fra SD og det er godt vi kan flygte herover :-) jeg vil meget gerne gi og ha støtte jeg skal tabe 7 kg.
Til andre ex slankedoktor medlemmer - jeg gik under brugernavnet Slimjane
Til andre ex slankedoktor medlemmer - jeg gik under brugernavnet Slimjane
14 år2. januar 2011 kl. 20:34
Ja jeg kommer fra slankedoktor.dk, hvor de har foretaget så mange ændringer på hjemmesiden, at jeg har opgivet!
Har været igang i 4 måneder og har tabt 6 kg. Mit mål er at tabe ialt 25 kg på 2 år og jeg håber, at madital kan være en hjælpende hånd når rygraden bliver lidt for slap!
Til andre ex slankedoktor medlemmer - jeg gik under brugernavnet sundby18!