Mission 65 kg - Nu skal det altså være

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mission 65 kg - Nu skal det altså være
Det er slut med dumme undskyldninger...... Jeg har formået at tabe 20 kg og mangler de sidste 10 kg. Jeg har formået at holde min vægt i et havlt år, hviklet jo også er flot. Men nu skal det bare være, ingen undskyldninger mere. Det skal bare være nu. Er der andre der også bare har udskudt jeres vægttab.

Et nyt år starter, en perfekt måde at tage sig sammen på igen! Jeg vil sætte mig små sundhedsmål hver eneste uge. Mit første mål er at få masser af grøntsager til hvert aftenmåltid!

Glædelig jul alle sammen!
14 år26. december 2010 kl. 21:09
re: Mission 65 kg - Nu skal det altså være
Hej Mål 65 kg - super at du er top motiveret - og flot at du har holdt vægten - jeg skal nok heppe på dig...

stort knus Tanja
14 år26. december 2010 kl. 21:54
Det er meget lig min historie ;O)

Jeg har tabt omkring 40 kg - mangler lige de sidste 15 og de skal af NU!

Jeg går i gang igen i morgen - efter et hårdt halvt år med alvorlig sygdom i familien, dødsfald og flere andre ting der drænede mig for energi og motivation.

Jeg har vedligeholdt min vægt siden august, trods lidt slinger - men NU skal de sidste blæver af ;O)

Held og lykke med dit projekt

Tina
14 år26. december 2010 kl. 21:56
Hej mål 65 kg.
Flot du har holdt din første del af dit vægttab. Det er oftest det sværeste.. altså at holde det man har tabt!
Jeg er også stadig igang og bliver ved et godt stykke tid endnu... det går ikke hurtigt men fremad...
Hilsen Belfast
14 år27. december 2010 kl. 18:02
Meget lig min historie... Jeg har formået at tabe 28 kg og holde vægten i snart et år. De sidste 15 kilo er konstant blevet udskudt. Men nu er det nok! Jeg har taget en beslutning én gang for alle - jeg er med! Lad os danne et "superhold" eller noget ;)

'kh Githa
14 år1. januar 2011 kl. 21:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...