20 kilo af!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

20 kilo af!!
Hej. Jeg har i dag besluttet et på lørdag skal jeg seriøst tabe mig 20 kilo. Jeg kan ikke klare min krop længere, og jeg har virkelig brug for at tabe de 20 kilo.
Har I nogle gode råd? Kan I også give noget motivation eller sådan noget?
14 år20. december 2010 kl. 21:08
re: 20 kilo af!!
Hej Antique :)

Jeg er med! Jeg skal tabe mig 15-20 kilo, og har hårdt brug for en at følges med! Jeg kan heller ikke klare min krop for tiden - det hele hænger efterhånden, idet jeg har tabt 26 kilo de sidste par år. Mit mål er at tabe mig så meget, at jeg vil kunne få et flot resultat ved en abdominalplastik.

Mit største problem pt er at få gang i vægttabet igen og holde motivationen oppe, nu her mens det står stille. Og så er jeg sukkerafhængig så det basker.. Så synes jeg har en del at slås med for tiden.

Er sikker på jeg kan give dig lidt indspark og omvendt :)

KH
Githa
14 år20. december 2010 kl. 21:44
Hej Antique og Githa.
Jeg er med på vognen. Synes bare jeg er for lasket. Har lige været på ferie, og ale billederne med mig på, er nærmest slettet, for jeg synes jeg ser så fed ud. Så nu skal det være. Ghita, jeg kan lige nøjagtigt sætte mig ind i din sukkerafhængighed, den kæmper jeg også med. Nogle gode ideer eller erfaringer?
Har tidligere tabt mig 16 kg med vægtvogterne, men de er desværre taget på igen. Så nu vil jeg være slank igen.

Hyggeligt hvis man kan følges med nogen.

Mvh Fie
14 år21. december 2010 kl. 08:06
Hej Antique. Som der er en, der nævner, så er billeder af en selv med til at skabe noget motivation? Jeg blev selv fælt forskrækket over at se "sandheden", da jeg for nyligt så de seneste billeder af mig selv. Det harmonerer ikke med det billede, jeg har af mig selv indeni hovedet! Så måske skal du sidde og se billeder af dig selv og samtidigt forestille dig, hvordan du gerne vil se ud? Måske kan det give lidt motivation. Og velkommen i kampen :-)
14 år21. december 2010 kl. 08:56
Hej hej..
jeg har tabt mig 17 kg og mangler 12kg...min vægt står stille..men det er også min skyld..jeg mangler motivation til at starte igen..så jeg tænkte på om vi kunne lave 10 kg på 10 uger...det er meget motiverende at man skal ind og skrive hvor meget man har tabt sig hver uge..hvad siger i til det ?
Hilsen Eber
14 år21. december 2010 kl. 13:52
den er jeg med på.. vi skal smide de 10 kilo på 10 uger! god idé! den er jeg med på, jeg skal mindst tabe mig 15 kilo.. så det er fantastisk!!
14 år21. december 2010 kl. 14:03
Jeg har erfaring med en sukkercoach til at afvænne mig. Det har indtil videre givet rigtig gode resultater, og jeg er blevet så meget bedre til at lade være med at diskutere med mig selv, sige nej tak og stoppe igen, hvis jeg i et uopmærksomt øjeblik er kommet igang med med at spise noget dumt.

Jeg synes julemåneden er hård! Har ikke fået trænet overhovedet og føler mig noget mere fristet af sukkerfælderne nu, end jeg gjorde i starten af mit sukker-detox forløb. Jeg spiste lidt guf (læs meget!!!) igår, da min kære husbond holdt fødselsdag. Jeg kunne slet ikke holde mig fra karamellerne, men det var heldigvis også det eneste der fristede. Så jeg gav ikke helt los :)

I dagene frem til jul er det planen at holde mig til mine kostprincipper. Juleaften har jeg planlagt at spise "ris a la mande" og så ellers lade altandet sukker-snask, konfekt, småkager og chokolade passere. Frugt og nødder er langt bedre :)

Jeg er ikke med på en ny omgang 10-kilo - 10 uger. Jeg startede den oprindelige tråd for nogle måneder siden, men hoppede fra efter nogle uger, da det var SÅ demotiverende for mig, at vægten ikke gik ned i det tempo jeg ønskede, så jeg faktisk gik igang med at sabotere det for mig selv.

Men jeg vil gerne følges med Jer alligevel, synes det er rart at have nogen at støtte sig til, heppe på og blive heppet på af :)

God aften til Jer alle :)

KH
Githa
14 år21. december 2010 kl. 17:30
Kan I ikke gøre Jeres dagbøger tilgængelige for andre brugere, så vi også kan kommentere hinandens kost og motion?
Det er meget rart også at få lidt gode ideer ud fra hinandens indtastninger. Jeg er selv ivrig dagbogsskriver. Måske vi også på den måde kan finde inspiration og motivation hos hinanden?
I November startede jeg som ovenfor nævnt hos en sukker-coach, og jeg har skrevet om mine erfaringer fra forløbet. Måske det kan Inspirere nogen af I andre?

Det var bare lige en idé/forespørgsel/et forslag...

Githa
14 år21. december 2010 kl. 18:18
Jeg må lige høre, hvilken baggrund sådan en sukkercoach har. Og hvilke principper der arbejdes ud fra. Hvad koster sådan en i det hele taget?
14 år21. december 2010 kl. 20:15
Jeg har lige oprette mig i går, så jeg skal lige lære siden at kende.

Jeg synes, at julemåneden er pisse hård (undskyld sproget), men jeg synes dog, jeg har været god til ikke at spise så meget sukker. Problemet er bare, at jeg ELSKER cola! ELSKER simpel hen. Det er så svært at slippe, men til gengæld er jeg totalt agurk afhængig, så det kan måske være erstatningen for det.

Jeg kan ikke gå til sukekrcoach og alt det der, da jeg bor hjemme. Min mor vil flippe ud.

Kan det mon lade sig gøre at tabe sig ved at spise mindre, sundere og dyrke mere motion? Man skal vel ikke igang med pulvermad?
14 år21. december 2010 kl. 22:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...