Er der noget bedre end...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Er der noget bedre end...
Følelsen af at ens bukser blir større og større (eller måsen, der blir mindre *g*)???

Eller følelsen, når man står på vægten og man har tabt sig / nået et nyt delmål???

Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg andet end en konstatering... Hvad synes I er det bedste ved at tabe sig???

Hej fra mig.
14 år20. december 2010 kl. 20:17
re: Er der noget bedre end...
Hvor har du ret :-)

Det er en fantastisk følelse når man kan komme i noget tøj der har været alt for småt og en endnu mere fantastisk følelse når det så også begynder at hænge på en :-)

Jeg synes ikke jeg kan fremhæve noget specielt der er det bedste ved at tabe sig.. da det er det hele der er godt...

Nogle af de ting jeg har fundet særlig positivt er at jeg har fået det bedre med mig selv, jeg puster ikke længere som et lokomotiv og er ved at falde om når jeg skal anstrenge mig eks gå cykle eller løbe op af bakker eller trapper - faktisk er jeg blevet helt let til bens... ;-D

jeg sover bedre om natten..

jeg er holdt op med at lide af halsbrænd

mit blodtryk og kolesterol tal er blevet normalt igen.

jeg har fået mere overskud i det daglige

jeg er blevet mere glad og bevidst om mine egne behov - og det giver mere energi til at tage mig af andres behov - (mine børn, mand, venner, familie etc)

alle de ting er motivations faktore nok for mig til at fortsætte den gode stil og jeg har absolut ikke lyst til at leve som før.. det vil jeg simpelthen ikke byde mig selv efter jeg har fundet ud af hvor godt man faktisk kan have det.

god aften derude.

varme hilsner Tanja

med tråden minus 10 kg til den 1/1 2011
14 år20. december 2010 kl. 23:36

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...