Jeg vil lige sige til alle herinde, tak for opbakningen med alle jeres seje indlæg... Det har været en super god støtte til mig igennem hele mit vægttab.
Vil gerne fortælle om min historie: Jeg fandt siden og oprettede en profil lige efter nytår, som så mange andre følte jeg at nu var det nu der skulle ske noget.. Synes at det hele så uoverskueligt ud min vægt svingede på det tidspunkt mellem 96 og 98 kg. Hurtigt kom jeg ind i kalorier og delmål mm. og det ene førte til det andet. Pludselig kunne jeg begynde at se at der skete noget både på vægten og i centimeter, en superfed følelse. Selvfølgelig har det været en lang og sej kamp, for det er ikke noget der bare sker fra den ene dag til den anden. Men på de dårlige dage har alle jeres super positive og opmuntrende indlæg virkelig givet mig blod påtnden igen til at fortsætte... Stor tak for det... Nå men altså jeg er jo så nået mit mål i sidste uge jeg er idag nede og veje 73 kg og jeg havde den fedeste oplevelse i fredags skulle finde nogle nye smarte bukser og ekspedienten kommer med den str. hun mener jeg skal bruge, jeg hopper lige i dem og synes at de sidder perfekt, men ekspedienten synes jeg llige skal prøve dem et nummer mindre endnu.... Og wupti vr jeg i dem også kunne virkelig ikke fatte det for et år siden kunne jeg ikke finde bukser jeg kunne komme i (str. 46+) og nu er jeg lige smuttet i str. 38.. Total skøn følelse... Men STOR TAK fra mig og jeg vil stadig komme forbi på forum´et for at følge med..
Vil gerne fortælle om min historie:
Jeg fandt siden og oprettede en profil lige efter nytår, som så mange andre følte jeg at nu var det nu der skulle ske noget.. Synes at det hele så uoverskueligt ud min vægt svingede på det tidspunkt mellem 96 og 98 kg. Hurtigt kom jeg ind i kalorier og delmål mm. og det ene førte til det andet. Pludselig kunne jeg begynde at se at der skete noget både på vægten og i centimeter, en superfed følelse. Selvfølgelig har det været en lang og sej kamp, for det er ikke noget der bare sker fra den ene dag til den anden. Men på de dårlige dage har alle jeres super positive og opmuntrende indlæg virkelig givet mig blod påtnden igen til at fortsætte... Stor tak for det... Nå men altså jeg er jo så nået mit mål i sidste uge jeg er idag nede og veje 73 kg og jeg havde den fedeste oplevelse i fredags skulle finde nogle nye smarte bukser og ekspedienten kommer med den str. hun mener jeg skal bruge, jeg hopper lige i dem og synes at de sidder perfekt, men ekspedienten synes jeg llige skal prøve dem et nummer mindre endnu.... Og wupti vr jeg i dem også kunne virkelig ikke fatte det for et år siden kunne jeg ikke finde bukser jeg kunne komme i (str. 46+) og nu er jeg lige smuttet i str. 38.. Total skøn følelse...
Men STOR TAK fra mig og jeg vil stadig komme forbi på forum´et for at følge med..
Knusser Kamilla