20 dage til operation

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

20 dage til operation
så blev det fredag igen. og tid til at lave status.. vi er netop vendt hjem fra 1 uges ferie, men det er gået rigtig godt. trods god mad. og MASSER af motion. jeg har pt tabt 21.3 kg siden den 19 august.. kan i alle ha en dejlig weekend
14 år17. december 2010 kl. 11:40
re: 20 dage til operation
super godt gået - nu er der ikke lang tid til den store dag - men jeg bliver altså nød til at spørge dig om en ting - når nu du taber dig så flot på egen hånd - (jeg ved godt at man skal tabe en vis % af sin vægt inden operationen) men hvorfor springer du ikke alle lidelser ved operationen over og fortsætter den gode stil... du skal jo aligevel fortsætte med den samme stil som nu for at holde vægten når kiloene er tabt og maven igen har vænnet sig til mad. under alle omstændigheder ønsker jeg dig held og lykke

varme hilsner

Tanja
14 år17. december 2010 kl. 12:44
hejsa..
jamen det kan jeg godt forstå du undre dig over.. MEN jeg har tidligere tabt 15-20 kg. og taget det hele på igen. og der er også langt fra de 21 kg jeg HAR tabt. og så til mit endelige mål. hvilket jeg ikke ville kunne nå på anden vis end operation..
efter operation kan jeg igen spise normalt, men i mindre portioner. krydret med endnu mere mortion. skulle det gerne ende op med at målet nåes omkring august 2012
14 år17. december 2010 kl. 16:02
Smiler - tak for dit uddybende svar - jeg kender flere der har fået lavet en GP der er blevet glade for det. så ønsker dig ihvertfald held og lykke med det hele - glæder mit til at høre mere om din vej mod målet.

varme hilsner
Tanja
14 år17. december 2010 kl. 19:29
var da så lidt..
og så må jeg lige komme med en rettelse,, det er 22.3 kg jeg har tabt indtil videre.. skal nok nå målet med hård kamp. vilje og styrke
14 år17. december 2010 kl. 19:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...