½kg pr uge - uge 50

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

½kg pr uge - uge 50
Det er gået lidt bedre denne uge:-) mest fordi jeg lige faldt 600g siden i går

93,7.....93,1.....92,3.....90,0.....90,1.....91,4.....90,6.....88,8

gennemsnit 700g faktisk er det præcist det mit mål er sat til (100g pr dag)

Er startet i motionscenter med min mellemste arving, som også har en madital profil da han gerne vil tabe 15 kilo. Så nu er jeg også begyndt at løbe på løbebånd. Det har vist lange udsigter med at komme til at løbe på vejene. Men så må jeg jo bygge formen op indendøre......Det er heldigvis heller ikke så koldt :-)
14 år14. december 2010 kl. 09:20
re: ½kg pr uge - uge 50
Hos mig er der gået lidt december i den. Det er svært at få tiden til at slå til mht de faste træningstider samt kosten. mit mål er derfor vægtvedligeholdelse her i december og så sparke røv i Januar :O)

På nuværende tidspunkt ser det således ud:
75 --> 74,4 --> 73,7 --> 73,5 --> 72,4 --> 73,3 --> 71,7--> 71,5 --> 71,3.

Det er altså stadig nedadgående - bare langsomt hvilket er en succes :O)

Go jul og go vind til alle jer andre.

Og flot klaret veile. SÅDAAN :O)
14 år14. december 2010 kl. 21:26
re: ½kg pr uge - uge 50
Hej

Efter 14 dages sygdom (jeg er stdig ikke rask) har jeg desværre taget 1 ½ kilo på.
Jeg har bestemt at jeg starter op igen i januar med den sunde kost, så til januar vil jeg gerne være med på ½ kg. om ugen igen. Jeg kan simpelthen intet overskue med en bihulebetændelse som er så svær at slippe af med og som giver en konstant hovedpine. Desværre. jeg skal have scannet bihulerne i næste uge og håber på at der så kan gøres noget ved det.

Jeg kigger stadig herind for ikke at miste fokus helt, for sygdom skal ikke bruges som en undskyldning til bare at æde løs....
14 år16. december 2010 kl. 13:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...