#1 af Dushka (slettet)
Ny her
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Dushka (slettet)
Hej. Jeg fik en dejlig pige i juli, tog ikke noget på under graviditeten.. Men det gør jeg nu. Så søger motivation i denne gruppe. Har en start vægt på 86,5 og ønsker at tabe mig ned til 64 kg, slut dato er 1/8-2011..
14 år10. december 2010 kl. 08:30
Tanjaknoth (slettet)
re: Ny her
Hej og velkommen
du er landet det helt rigtige sted hvis du søger inspiration, støtte, opbakning, skulderklap og et kærlig lods bagi - forummet er fyldt med rigtige dejlige mennesker - som vil tage godt imod dig og inden længe vil du føle dig som en del af vores "lille samfund"
varme hilsner
Tanja
du er landet det helt rigtige sted hvis du søger inspiration, støtte, opbakning, skulderklap og et kærlig lods bagi - forummet er fyldt med rigtige dejlige mennesker - som vil tage godt imod dig og inden længe vil du føle dig som en del af vores "lille samfund"
varme hilsner
Tanja
14 år10. december 2010 kl. 08:40
bruger slettet
re: Ny her
hej og velkommen..
din historie ligner min..fik en dejlig pige i marts og vejede 87kg...idag vejer jeg 72 kg og mangler 12 kg...vil gerne veje 60 kg til min datters fødselsdag som jeg har gjort i mange år...
hilsen Eber
din historie ligner min..fik en dejlig pige i marts og vejede 87kg...idag vejer jeg 72 kg og mangler 12 kg...vil gerne veje 60 kg til min datters fødselsdag som jeg har gjort i mange år...
hilsen Eber
14 år12. december 2010 kl. 15:21