Nytårsforsæt der starter en lille smule tidligere

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Nytårsforsæt der starter en lille smule tidligere
For snart to år siden drog jeg øst på for at rejse rundt i asien og australien i fem måneder. Jeg sled i det og fik en ganske fin krop inden jeg tog afsted.

Desværre var kroppen ikke så fin da jeg kom hjem igen pga. alt for meget alkohol og alt for meget fed mad.

De sidste to år har jeg desværre ikke fået gjort noget ved de mange nye kilo, pga. arbejde og studie. Men nu skal det ikke holde mig tilbage længere og har besluttet mig for at gøre noget ved det!!

Forhåbentlig inden d. 8. maj 2011 vejer jeg hele 18 kg mindre. Så når jeg kigger ned på vægten skulle der meget gerne stå 60 kg.

Som en belønning for mit hårde slid har jeg besluttet at jeg skal tre uger til et exotisk sted øst på. Hvis jeg ikke når mit mål er det bare ærligt, og rejsen må udskydes endnu et år.

Forhåbentlig kan dette lade sig gøre, og jeg kan hoppe i den bikini, der nu i nogle år har været gemt væk.

Varme jule hilsner
Lenis
14 år7. december 2010 kl. 22:32
re: Nytårsforsæt der starter en lille smule tidligere
Hej Lenis,

Hold da op hvor har vi bare ens historier - og endnu mere tanke vækkende - samme vægt og mål.

Hvis du har lyst kan vi følges ad og støtte hinanden om kampen mod de 18 kg??

God dag

Hilsen Mia

14 år8. december 2010 kl. 09:43
re: Nytårsforsæt der starter en lille smule tidligere
Tillykke med din beslutning!

Og rigtig sejt at du starter allerede nu i december. Det er jo altid bedre at forebygge - og altså starte med at undgå de ekstra kilo julen kunne byde på ;-)
14 år8. december 2010 kl. 14:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...