½kg om ugen - uge 49

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

½kg om ugen - uge 49
Så bliver det mig der lægger ud i denne uge.
Vægten er ikke normaliseret endnu, men jeg har også været på druk (julefrokost både fredag og lørdag) så det var egenligt forventet.
Jeg har ikke spist (eller drukket) mere end regnskabet kan bære, men jeg taber mig aldrig i en uge hvor jeg har drukket alkohol.......

93,7.....93,1.....92,3.....90,0.....90,1.....91,4.....90,6

gennemsnit pr uge : 516g ;-)
14 år6. december 2010 kl. 12:41
re: ½kg om ugen - uge 49
Hej

Vil bare sige at jeg stadig er med men kører nu på 2. uge med sygdom og overkommer ikke rigtig at tænke alt for meget på mad lige nu. Jeg har været hos lægen i dag og han sagde det var bihulebetændelse. Nu har jeg fået penicillin og han sagde at jeg skulle have det bedre fredag. Derfor håber jeg at starte op igen i næste uge med lidt vægttab inden julen.

Jeg må så desværre indse at 80 kilo inden juleaften bliver det ikke til så jeg har rykket min deadline til 1. februar i stedet for.

Held og lykke med vægttabet. til i andre.
14 år6. december 2010 kl. 12:59
Hej begge

Den her må jeg hellere hoppe med på - ½ kilo om ugen passer nemlig også med mit mål. Er dog lige startet denne uge, så det bliver i næste uge jeg kommer med tal :-)

Veile -> sad og læste lidt på din profil omkring løb... kender du til den metode med at veksle mellem løb og gang, når man skal begynde at løbe? Jeg kan varmt anbefale det! Jeg var inkarneret IKKE-løber for 2 år siden, men med det her gå-løb kunne jeg faktisk få det til at fungere og nyder det i dag!

Giota-> GOD BEDRING - og flot at du udskyder i målet istedet for at droppe det!
14 år6. december 2010 kl. 17:04
Jo jeg kender godt til at veksle. Jeg følger I forms løbeprogram for overvægtige (gjorde jeg også sidst) men det er manglen på dagslys der driller. Så nu starter jeg på indendørs løbebånd i stedet, så kan jeg sikkert løbe 5km når vi kommer "på græs" til foråret :-)
14 år6. december 2010 kl. 19:09
Hej ville også gerne hoppe på denne tråd hvis muligt. Jeg gik så småt i gang med at vende vægten i september da jeg ramte de 92 kg - AV! Jeg startede seriøst herinde 2. november med en vægt på 88 kg og har ikke vejet mig før i dag hvor jeg nu er nede på 84,5. Dvs. et gennemsnit på 700 gr om ugen. Kan mærke det passer mig fint, for jeg har både haft plads til gode middage og en bytur. Jeg er 30 år, kvinde og 169 cm, mit endelige mål er 65 kg :D
Godt december vægttab/vægtvedligehold :) !
14 år7. december 2010 kl. 08:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...