#2 af Store_Michael (slettet)
Katten om den varme grød
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Store_Michael (slettet)
re: Katten om den varme grød
Godmorgen Mamma..
Velkommen til Madital..
Hvis ikke du allerede har fundet alle de andre tråde herinde, så start du blot fra en ende af.. Du vil hurtig sande, at der alle slags mennesker herinde, og alle problemer..
Inden længe vil du føle dig som én af familien herinde. Så skriv... skriv skriv...
Du skriver ikke for døve øre, selvom der ikke lige falder en kommentar.. Vi følger alle med...
Prøv gæstefunktionen og få dig et overblik over det med maden og motionen... Det er en helt fantastisk hjælp at holde styr på sine kalorier..
Når først du har fået "afmystificeret" forholdet til kalorier, så går det hele som en leg..
Her er rigtig dejligt at være. Man føler sig meget hurtig velkommen i det her forum...
Først og vigtigst er jo selvfølgelig at det er DIG ! der er herinde. Du gør det primært for dig. For at få et bedre heldbred, mere energi så du kan være mere for dig selv og dem du holder af...
Det vare ikke længe inden Tanja, Lovely, Knud, Kis, Sarah Nanna..og mange flere kigger forbi - og jeg er sikker på at de nok skal byde dig velkommen..
Men nu kom jeg først....
Så "Mamma" Velkommen til. Vi glæder os til at dele op og nedture med dig..
De varmeste hilsner..
"Store Michael"
Med Tråden "Sømand i knibe"
Velkommen til Madital..
Hvis ikke du allerede har fundet alle de andre tråde herinde, så start du blot fra en ende af.. Du vil hurtig sande, at der alle slags mennesker herinde, og alle problemer..
Inden længe vil du føle dig som én af familien herinde. Så skriv... skriv skriv...
Du skriver ikke for døve øre, selvom der ikke lige falder en kommentar.. Vi følger alle med...
Prøv gæstefunktionen og få dig et overblik over det med maden og motionen... Det er en helt fantastisk hjælp at holde styr på sine kalorier..
Når først du har fået "afmystificeret" forholdet til kalorier, så går det hele som en leg..
Her er rigtig dejligt at være. Man føler sig meget hurtig velkommen i det her forum...
Først og vigtigst er jo selvfølgelig at det er DIG ! der er herinde. Du gør det primært for dig. For at få et bedre heldbred, mere energi så du kan være mere for dig selv og dem du holder af...
Det vare ikke længe inden Tanja, Lovely, Knud, Kis, Sarah Nanna..og mange flere kigger forbi - og jeg er sikker på at de nok skal byde dig velkommen..
Men nu kom jeg først....
Så "Mamma" Velkommen til. Vi glæder os til at dele op og nedture med dig..
De varmeste hilsner..
"Store Michael"
Med Tråden "Sømand i knibe"
14 år2. december 2010 kl. 22:44
Store_Michael (slettet)
Nøj der hoppede jeg i med begge ben...
Kan se du kom hertil allerede i April..
Så er jeg jo en simpel novise i dit selskab..
Men velkommen alligevel... ;o)
Kan se du kom hertil allerede i April..
Så er jeg jo en simpel novise i dit selskab..
Men velkommen alligevel... ;o)
14 år2. december 2010 kl. 22:48
pila (slettet)
Velkommen til Mamma
Tillykke med at du har valgt at træde aktivt ind i kampen mod kiloene. Det er det vigtigste skridt!
Du har på det her tidspunkt nok gjort dig en masse tanker om hvordan du vil gøre det, læst en masse og forsøgt at sætte dig in i en masse. Noget vil fungere, andet vil ikke. Det vigtigste er at holde fast og kæmpe sig videre. Man retter til efterhånden som man finder ud af hvad der virker for en selv.
Hvis du har lyst kan du søge inspiration i vores andres tråde... Gjorde jeg selv da jeg blev aktiv.
Der er altid et eller andet man kan genkende fra sig selv, som man derfor bedre kan relatere sig til.
Held og lykke med livstilsændringen. Glæder mig til at følge din tråd.
Knus Pia
Tillykke med at du har valgt at træde aktivt ind i kampen mod kiloene. Det er det vigtigste skridt!
Du har på det her tidspunkt nok gjort dig en masse tanker om hvordan du vil gøre det, læst en masse og forsøgt at sætte dig in i en masse. Noget vil fungere, andet vil ikke. Det vigtigste er at holde fast og kæmpe sig videre. Man retter til efterhånden som man finder ud af hvad der virker for en selv.
Hvis du har lyst kan du søge inspiration i vores andres tråde... Gjorde jeg selv da jeg blev aktiv.
Der er altid et eller andet man kan genkende fra sig selv, som man derfor bedre kan relatere sig til.
Held og lykke med livstilsændringen. Glæder mig til at følge din tråd.
Knus Pia
14 år3. december 2010 kl. 10:18
Tanjaknoth (slettet)
Hej Mamma
Selvom du har været på madital noget tid - vil jeg aligevel ønske dig tillykke og held og lykke med din beslutning - her inde er der mange der vil bakke dig op og følge din tråd - så du har nogle at stå til regnskab over for... smiler.. det er ihvertfald en af mine største motivations faktore til at nå mine mål - selvfølgelig er udsigten til en slank, sund og afballanceret krop dog den største motivations faktor.. for hvorfor være rund, når man kan være sund..
mange hilsner
Tanja med tråden minus 10 kg til den 1/1 2011
Selvom du har været på madital noget tid - vil jeg aligevel ønske dig tillykke og held og lykke med din beslutning - her inde er der mange der vil bakke dig op og følge din tråd - så du har nogle at stå til regnskab over for... smiler.. det er ihvertfald en af mine største motivations faktore til at nå mine mål - selvfølgelig er udsigten til en slank, sund og afballanceret krop dog den største motivations faktor.. for hvorfor være rund, når man kan være sund..
mange hilsner
Tanja med tråden minus 10 kg til den 1/1 2011
14 år3. december 2010 kl. 11:04
kis (slettet)
Hej mamma
Du tør godt tag katten under armen og start nu!! Du har allerede en rigtig god indsigt i dig selv ,sådan læser jeg det. Gå stille og roligt igang ( jeg ved godt at det har du været et stykke tid) og så lad være at være for hård ved dig selv men nyd de skønne frugter clementiner soltørrede figner og dadler med måde. Som Michael siger vi er mange der vil støtte dig herinde ganske uden forbehold til hvem du er.
Forsat god dag til dig fra kis
Du tør godt tag katten under armen og start nu!! Du har allerede en rigtig god indsigt i dig selv ,sådan læser jeg det. Gå stille og roligt igang ( jeg ved godt at det har du været et stykke tid) og så lad være at være for hård ved dig selv men nyd de skønne frugter clementiner soltørrede figner og dadler med måde. Som Michael siger vi er mange der vil støtte dig herinde ganske uden forbehold til hvem du er.
Forsat god dag til dig fra kis
14 år3. december 2010 kl. 14:00
kbla (slettet)
Hej Mamma
Velkommen til.
Skriv som du lyster. Vi er mange der læser og vil støtte dig i dit mål med at tabe 20 kg.
vh knud
Velkommen til.
Skriv som du lyster. Vi er mange der læser og vil støtte dig i dit mål med at tabe 20 kg.
vh knud
14 år3. december 2010 kl. 14:31
mamma_long (slettet)
Takker for super opbakning og velkomst :)
Bliver glad i låget over al den positive karma i min retning. Mange tak.
Jeg ved godt at jeg kunne starte lige nu og her, men det kommer ikke til at ske. Jeg har sat mig et mål, både med start og med slut. Og det hedder 1. januar går startskudet og 1. juli vejer jeg 50 kg.
Fra nu af og til første januar, "opfører jeg mig ordentligt", men der skal også være plads til julehalløj og gløgg. Ikke at jeg skal vold-æde og smovse i alt det usunde, men lidt men godt.
Fra første januar, tilgengæld, gir jeg den gas med striks og komprimeret vægttab og kostomlægning.
Men tak for opbakningen :)
Bliver glad i låget over al den positive karma i min retning. Mange tak.
Jeg ved godt at jeg kunne starte lige nu og her, men det kommer ikke til at ske. Jeg har sat mig et mål, både med start og med slut. Og det hedder 1. januar går startskudet og 1. juli vejer jeg 50 kg.
Fra nu af og til første januar, "opfører jeg mig ordentligt", men der skal også være plads til julehalløj og gløgg. Ikke at jeg skal vold-æde og smovse i alt det usunde, men lidt men godt.
Fra første januar, tilgengæld, gir jeg den gas med striks og komprimeret vægttab og kostomlægning.
Men tak for opbakningen :)
14 år3. december 2010 kl. 21:21
Jeg vejer 73 kg og er 158 cm høj. Jeg skal veje 53 kg, så jeg er altså ca 20 kg overvægtig.
Tror godt jeg ved, hvordan jeg skal komme af med min overvægt og har taget små tiltag i årets løb, men jeg har ikke haft lyst til, sådan RIGTIGT at tage kampen op mod kiloene.
Måske har jeg været bange for den forandring jeg står overfor, - for hvordan vil folks syn på mig vil ændre sig? Hvordan vil mine børn og min mand reagere på en lille pjevs af en mor og kone? Synes det er sådan lidt pinligt, at jeg i en alder af 35 år, vil til at være top-trænet, sexet, overskudsagtig og ikke vise verden at jeg har født 2 børn. Hvorfor er jeg ikke god nok, trind, tyk og tosset, som jeg er nu? Hvorfor skal jeg ligne alle de andre tynde madammer der ikke vil acceptere den dejlige person de er indeni, men i stedet hænge sig i, hvordan man ser ud.
... sådan nogen tanke gør jeg mig. Naturligvis er det helt knald i låget, men ikke desto mindre, er det, hvad der rør sig i mig. Og det er netop derfor, det har taget mig et år at nå frem til erkendelsen af, at det er disse spørgsmål der forhindre mig og at det er disse spørgsmål, der er grunden til at jeg IKKE allerede har tabt mig 20 kg i årets løb, - når jeg nu har brugt et helt år på at læse og tænke på vægttab og kostomlægning, nærmest konstant.
Volapyk??? Sikkert, og beklager i så fald.
Men ikke desto mindre, så har jeg mistet mit job i en sparerunde her pr. 1/1-2011 og har ikke lige umiddelbart noget andet arbejde. Tænkte jeg derfor, måske var klar til at gøre mit vægttab til mit nye arbejde og få tabt de der skide 20 kg, der irriterer mig så grusomt.
Men hvor er det irriterende at have sådan nogen dumme tanker og ikke rigtig turde tabe sig pga alle mulige fjollede ting.
Hvor svært kan det være at tabe sig, - hvis altså bare jeg tør???