#2 af Tanjaknoth (slettet)
Op på hesten igen
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Op på hesten igen
Stort tillykke med din beslutning - hvis du holder fast i den skal du nok nå dine mål... og hvad er juleslik og fed mad værd i forhold til at have det godt med sin krop... håber du kommer i alle de lækre sommerkjoler du drømmer om når det bliver sommer igen..
varme hilsner
Tanja
med tråden minus 10 kg til den 1/1 2011
varme hilsner
Tanja
med tråden minus 10 kg til den 1/1 2011
14 år29. november 2010 kl. 15:33
mopsie
re: Op på hesten igen
Velkommen til Line.
Nu er beslutningen taget, så langt så godt. Husk på at det altid er de første par uger der er de værste.
Med julen i vente er det sikkert meget godt hvis du på forhånd sætter dig nogle regler for hvordan du skal komme igennem, fx skal du helt holde dig fra alt det "gode" eller må du en eller to dage indtage lidt.
Brug forummet herinde så meget som muligt, også selv om det skulle ske at du falder i. Her er en helt fantastisk omsorg og "sparken røv"
Glæder mig til at følge din vej "ned"
Nu er beslutningen taget, så langt så godt. Husk på at det altid er de første par uger der er de værste.
Med julen i vente er det sikkert meget godt hvis du på forhånd sætter dig nogle regler for hvordan du skal komme igennem, fx skal du helt holde dig fra alt det "gode" eller må du en eller to dage indtage lidt.
Brug forummet herinde så meget som muligt, også selv om det skulle ske at du falder i. Her er en helt fantastisk omsorg og "sparken røv"
Glæder mig til at følge din vej "ned"
14 år29. november 2010 kl. 16:51
Men nu skal det altså været. Jeg er lige flyttet og har fundet alt det tøj jeg kunne passe en gang og nu vil jeg altså kunne passe det igen.
Jeg er startet med det må at jeg skal have tabt mig fra mine 106 til 100 inden nyt år.
Det bliver en hård kamp mod julslik og kager men jeg vil bare vinde denne gang så jeg til sommer kan gå i alle de lækre sommer kjoler som jeg drømmer om. Næste delmål må være fra de 100 til 90 inden vinterferien