#2 af Tanjaknoth (slettet)
Farvel til badevægten...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Farvel til badevægten...
Hej Susan..
Jeg vil ønske dig held og lykke med dit projekt.. hvis du sletter din profil her, håber jeg da du opdatere på - os fra madital på FB vil da gerne høre hvordan det går for dig..
kram Tanja
Jeg vil ønske dig held og lykke med dit projekt.. hvis du sletter din profil her, håber jeg da du opdatere på - os fra madital på FB vil da gerne høre hvordan det går for dig..
kram Tanja
14 år24. november 2010 kl. 10:37
bruger slettet
Tak søde Tanja - og selvfølgelig vil du blive opdateret.
Mht. min badevægt, så står den pt. i min entre her på Østerbro i København og vil blive smidt ud, hvis den ikke får en ny ejer. Det er en glas OBHNordica.
Hvis der er nogen som vil have den - skal I hente den.
Kh
Susan
Mht. min badevægt, så står den pt. i min entre her på Østerbro i København og vil blive smidt ud, hvis den ikke får en ny ejer. Det er en glas OBHNordica.
Hvis der er nogen som vil have den - skal I hente den.
Kh
Susan
14 år24. november 2010 kl. 11:18
Anita1982 (slettet)
Jeg skal gerne afhente din vægt. Synes ikke den skal smides ud. Jeg går ud fra, at den fungerer som den skal?
14 år24. november 2010 kl. 12:45
Grauholm (slettet)
Ja jeg kan godt forstå dig, og føler med din frustation. Jeg sad den ene dag og regede på det og har gennem tiden tabt minimum 60 kg. desværre er det p.t kun de 25 der kan ses. Har lige taget et hop op på 4-5 kg, fordi jeg har haft undt i ryggen, har haft und af mig selv, ikke dyrket motion og bare øv.
Jeg tror rigtig mange kan nikke genkende til dette herinde. Rolf Sørensen har i hans bog skrevet om at man skal dagligt holde fokus for at nå sine mål, og der betyder hver dag året rundt.
Ny forskning har vist at ved at skrive hvad man spiser op, bliver man mere bevist og muligheden for succes er væsentlig større.
Sidst men ikke minst skal du tænke på at man taber sig ikke ved at dyrke motion, for ved at forbrænde mere (motion) kræver kroppen også mere at spise og hvis man ikke "tæller" sine kaloriere er der en risiko for at "det går nok", for det er jo sundt det jeg spiser, men selv om det er sundt, kan det godt fede!!
God fornøjelse tænk på "intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet"
/Allan
Jeg tror rigtig mange kan nikke genkende til dette herinde. Rolf Sørensen har i hans bog skrevet om at man skal dagligt holde fokus for at nå sine mål, og der betyder hver dag året rundt.
Ny forskning har vist at ved at skrive hvad man spiser op, bliver man mere bevist og muligheden for succes er væsentlig større.
Sidst men ikke minst skal du tænke på at man taber sig ikke ved at dyrke motion, for ved at forbrænde mere (motion) kræver kroppen også mere at spise og hvis man ikke "tæller" sine kaloriere er der en risiko for at "det går nok", for det er jo sundt det jeg spiser, men selv om det er sundt, kan det godt fede!!
God fornøjelse tænk på "intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet"
/Allan
14 år24. november 2010 kl. 13:35
bruger slettet
Kære Allan,
hold da op 60 kg - det er da HELT vildt flot - og tillykke med det - og jeg er sikker på, at folk kan se mere end du tror.
Jeg vil jo heller ikke rå-æde. Jeg jo dybest set godt, hvad jeg skal spise - og har dvs. tommelfingerregler selvom jeg ikke tæller kalorier. Jeg må så indrømme, at jeg ud over almindelig sund/fedtfattig med suplerer med nupo-pulver - så jeg aldrig har en undskyldning for at spise noget usundt.
Og Anita1982 - du er velkommen til at hente vægten. Jo - den fejler ikke noget, men skal selvfølgelig stå på et jævnt underlag (det skal sådan nogle jo).
Skriv til mig på suezents@gmail.com - så kan vi aftale afhentning.
Held og lykke allesammen!
Kh
Susan
hold da op 60 kg - det er da HELT vildt flot - og tillykke med det - og jeg er sikker på, at folk kan se mere end du tror.
Jeg vil jo heller ikke rå-æde. Jeg jo dybest set godt, hvad jeg skal spise - og har dvs. tommelfingerregler selvom jeg ikke tæller kalorier. Jeg må så indrømme, at jeg ud over almindelig sund/fedtfattig med suplerer med nupo-pulver - så jeg aldrig har en undskyldning for at spise noget usundt.
Og Anita1982 - du er velkommen til at hente vægten. Jo - den fejler ikke noget, men skal selvfølgelig stå på et jævnt underlag (det skal sådan nogle jo).
Skriv til mig på suezents@gmail.com - så kan vi aftale afhentning.
Held og lykke allesammen!
Kh
Susan
14 år24. november 2010 kl. 16:17
bruger slettet
Jeg "lukker og slukker" i dag - og beholder badevægten indtil på fredag - med mindre, at der en der skriver til mig.
Det bliver først tl mølle :) - og den skal afhentes ret hurtigt! Men skriv bare...
Man er også velkommen til at skrive, hvis man vil træne sammen med mig.
Pøj pøj...
Susan - alias LilleTyksak
Det bliver først tl mølle :) - og den skal afhentes ret hurtigt! Men skriv bare...
Man er også velkommen til at skrive, hvis man vil træne sammen med mig.
Pøj pøj...
Susan - alias LilleTyksak
14 år24. november 2010 kl. 19:57
Grauholm (slettet)
jeg tror jeg utrykte mig uklart for det er kun de 25 der kan ses på bade vægtet, resten er taget på igen...
/Allan
/Allan
14 år24. november 2010 kl. 22:24
Jeg har så prøvet at komme i gang igen - uden det store held - så jeg prøver med en anden tilgang.
Jeg har skabt mig et motto: 40, fit and fabelous - og det er så om et år. På det år vil jeg tabe mig 15-20 kg - jeg vil i superform, tonet og slank, og jeg vil nyde den ekstra energi og glæden over at kunne passe mit tøj og uden at ville gemme mig på fotos.
Men jeg vælger, at jeg IKKE vil tælle kaloerier, jeg vil flytte fokus - jeg vælge den sunde kost - og mege små portioner, hvis jeg er inviteret på middag - eller f.eks. fedtfattige forretter i stedet for hovedretter, hvis jeg er på restaurant.
Jeg søge dog stadigvæk en træningspartner - i Københavnsområdet, som træner i Fitnessdk, og som jeg kan mødes med en gang om ugen eller hvad der nu passer - helst i Adelgade, Nygårdsvej, v. Vesterport eller i Fields... Derfor vil jeg lidt øje her :) Men vil snart slette min profil her.
Kh
Susan