#2 af bruger slettet
TinaR's vej fra 120 til 83 til 69,9 kg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: TinaR's vej fra 120 til 83 til 69,9 kg
Hvor er det bare utrolig flot!
14 år23. november 2010 kl. 13:54
mopsie
Hej Tina. Godt at du er tilbage, fyldt med motivation.
Du har klaret det så flot tidligere, så jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal når dine mål, i hvert fald nogle af dem ;-)
Jeg vil glæde mig til at følge med på sidelinien og du vil helt sikkert se mig heppe på dig ved slutlinien.
Du har klaret det så flot tidligere, så jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal når dine mål, i hvert fald nogle af dem ;-)
Jeg vil glæde mig til at følge med på sidelinien og du vil helt sikkert se mig heppe på dig ved slutlinien.
14 år23. november 2010 kl. 16:20
bruger slettet
Jeg glæder mig til at følge med - jeg synes simpelthen det er så vidunderligt at følge med i en personlig tråd :) Held og lykke!
14 år23. november 2010 kl. 17:12
Tanjaknoth (slettet)
Stort tillykke med dit alerede flotte vægttab og vægtvedligeholdelse.. det er en super måde du har gjort det på, så har kroppen og huden også haft en chance for at følge med... du skal nok nå dit endelige mål det er jeg sikker på.
Hvad er det ved din kropsbygning der gør at du ikke vil længere ned i vægt ? du må undskylde det nærgående spørgsmål og du behøver ikke svare hvis ikke du vil dele det herinde.. jeg er selv meget mere muskuløs end de fleste piger så jeg når nok heller ikke ned og ramme de 55 kg der er min ideal vægt ud fra min højde på 161 cm... men aligevel vil jeg tabe mig til jeg er tilfreds med mit udseende.. så jeg har ikke en bestemt grænse.
Imponerede hilsner
Tanja
med tråden minus 10 kg til den 1/1 2011
Hvad er det ved din kropsbygning der gør at du ikke vil længere ned i vægt ? du må undskylde det nærgående spørgsmål og du behøver ikke svare hvis ikke du vil dele det herinde.. jeg er selv meget mere muskuløs end de fleste piger så jeg når nok heller ikke ned og ramme de 55 kg der er min ideal vægt ud fra min højde på 161 cm... men aligevel vil jeg tabe mig til jeg er tilfreds med mit udseende.. så jeg har ikke en bestemt grænse.
Imponerede hilsner
Tanja
med tråden minus 10 kg til den 1/1 2011
14 år23. november 2010 kl. 19:40
TinaR (slettet)
miaengel og Nanna - 1000 tak ;O)
Mopsie - det har jeg nemlig.. og det har du også ;O)
Tanja - tak for dit positive svar. Jeg synes også selv at jeg har fundet en god og holdbar vej/metode - det er ikke gået vildt stærkt, men hele tiden i den rigtige retning.
Jeg har ingen problemer med min hud - kun på maven, men det skyldes helt sikkert at der har ligget 3 guldklumper derinde ;O)
Jeg er normalvægtig når jeg vejer mellem 73 og 55 kg iflg. motion-online - 69 kg vil jeg tro passer til mig. Jeg har i en årrække vejet omkring de 75, hvilket var pænt og jeg følte mig godt tilpas. Men jeg vil gerne have min idræt op på et højere niveau og vil derfor gerne lidt længere ned i vægt end dengang.
Jeg er kraftigt bygget knoglemæssigt og har også pænt store muskler - jeg ville se virkelig underlig ud hvis jeg kom på fx. 60 kg fordelt på mine 172 cm og brede skelet, grin!
Mopsie - det har jeg nemlig.. og det har du også ;O)
Tanja - tak for dit positive svar. Jeg synes også selv at jeg har fundet en god og holdbar vej/metode - det er ikke gået vildt stærkt, men hele tiden i den rigtige retning.
Jeg har ingen problemer med min hud - kun på maven, men det skyldes helt sikkert at der har ligget 3 guldklumper derinde ;O)
Jeg er normalvægtig når jeg vejer mellem 73 og 55 kg iflg. motion-online - 69 kg vil jeg tro passer til mig. Jeg har i en årrække vejet omkring de 75, hvilket var pænt og jeg følte mig godt tilpas. Men jeg vil gerne have min idræt op på et højere niveau og vil derfor gerne lidt længere ned i vægt end dengang.
Jeg er kraftigt bygget knoglemæssigt og har også pænt store muskler - jeg ville se virkelig underlig ud hvis jeg kom på fx. 60 kg fordelt på mine 172 cm og brede skelet, grin!
14 år23. november 2010 kl. 20:11
TinaR (slettet)
Dagens vægt 82,5 - søndag morgen var jeg på 83,7... det kan jeg vist kun være tilfreds med (-1,2 kg på 3 dage)
Hep hep til mig selv....
Hep hep til mig selv....
14 år24. november 2010 kl. 09:25
Store_Michael (slettet)
Flot !!!
Er meget imponeret over den vej du har tilbagelagt til dato..
Efter at have været her i en uges tid, er jeg begyndt at reklamere lidt over for min mor og lillesøster.. Håber alle jeres tråde herinde kan motivere dem til at deltage her..
Hvorfor skal jeg være den eneste som nyder godt af alle jeres erfaringer..
Tak fordi vi må følge med.. ;o)
michael.
Er meget imponeret over den vej du har tilbagelagt til dato..
Efter at have været her i en uges tid, er jeg begyndt at reklamere lidt over for min mor og lillesøster.. Håber alle jeres tråde herinde kan motivere dem til at deltage her..
Hvorfor skal jeg være den eneste som nyder godt af alle jeres erfaringer..
Tak fordi vi må følge med.. ;o)
michael.
14 år24. november 2010 kl. 13:50
TinaR (slettet)
I'm back!
IGEN skete der noget der væltede mig ud af min rytme og fjernede mit overskud til vægttabet. Derfor blev det sat i bero indtil juleferien.
Gik i gang mandag den 27/12 og i dag den 02/1 har jeg smidt 1,2 kg (6 dage) - på trods af ferien med to gange restaurantbesøg (hvor jeg valgte noget fornuftigt) og en nytårsaften med kage, is, lidt slik og alkohol.
Midt på ugen steg vægten, men det skyldes nok at jeg for alvor er kommet i gang med min spinning igen og at der derfor bandt sig noget væske i kroppen.
Jeg sidder lige nu klar til 3 timers non-stop spinning event, med mit nye pulsur der virkelig giver et kick. Fx. brændte jeg knap 800 kcal i hver af de 3 timer jeg var til spinning op til weekenden. Det bliver man virkelig høj af ;o)
Jeg har nu KUN 12,2 til mit endelig mål på 69,9 kg - lidt uvirkeligt at jeg er ved at være der!
Tina
Gik i gang mandag den 27/12 og i dag den 02/1 har jeg smidt 1,2 kg (6 dage) - på trods af ferien med to gange restaurantbesøg (hvor jeg valgte noget fornuftigt) og en nytårsaften med kage, is, lidt slik og alkohol.
Midt på ugen steg vægten, men det skyldes nok at jeg for alvor er kommet i gang med min spinning igen og at der derfor bandt sig noget væske i kroppen.
Jeg sidder lige nu klar til 3 timers non-stop spinning event, med mit nye pulsur der virkelig giver et kick. Fx. brændte jeg knap 800 kcal i hver af de 3 timer jeg var til spinning op til weekenden. Det bliver man virkelig høj af ;o)
Jeg har nu KUN 12,2 til mit endelig mål på 69,9 kg - lidt uvirkeligt at jeg er ved at være der!
Tina
14 år2. januar 2011 kl. 08:58
TinaR (slettet)
re: I'm back!
3 timers spinning og 2677 kcal senere ;O)
14 år2. januar 2011 kl. 16:08
Nu er jeg kun 9 kg fra at være normalvægtig (jeg er 172 høj) og kun 13,1 kg fra mit endelige mål på 69,9 kg - ja et underligt tal, men jeg vil bare gerne under 70.
Jeg har ikke en bygning der passer til en lavere vægt, så lige under 70 er mit mål - og den SKAL jeg nå i 2011, og meget gerne inden sommeren og gør et forsøg på at nå det inden min fødselsdag 16/2...... så er jeg da dækket ind med mål ;O)
Startede igår med en ny runde, så jeg er top motiveret og smed 400 g til i dag - i dag skal jeg afsted igen til 1½ times spinning og lidt styrketræning.
Vil bruge denne tråd til (forhåbentlig) input og opbakning fra jer andre, samt at holde mig selv lidt i hånden - det forpligter jo, at I kan følge med ;O)
Tina