miaengels vægttab

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

miaengels vægttab
Jeg vil også starte min egen tråd.

Jeg startede på 61 kg for et par uger siden. Er nu på 59,4 kg.

Jeg er 147 cm høj.

Det er vigtigt for mig at tabe mig. For mit helbred. Som rollemodel. For mit selvværd.

Mit mål er 43 kg. I foråret holder jeg barnedåb og vil gerne kunne passe en kjole, jeg har købt. Kjolen er small og lige nu bruger jeg large.
14 år23. november 2010 kl. 12:18
re: miaengels vægttab
300 gram er røget siden i går. Så vægten er nu på 59,1 kg. Glæder mig til den kommer under 59.
14 år24. november 2010 kl. 15:41
Hej Mia, ja jeg vil da også lige hilse på herinde hos dig.

Lad os lige se på de 300g.. i forhold til din startvægt på 61kg, ja så er der tale om et vægt tab på ca. 0,5 %

hvis jeg skulle gøre dig kunsten efter, ville jeg skulle smide 630g om dagen...

Så synes jeg godt nok dine 300g er meget flot..

Tal ar noget underligt noget..
Men hvis jeg tabte mig hele din kropsvægt når du når målet, altså de 49 kg.. Ja så vil jeg stadig være normal-vægtig ifølge BMI'et.... 76kg... er lidt vildt at tænke på.. :-)

Kan godt forstå dagplejebørnene hjemme hos svigermor, bliver noget skræmte når jeg kommer ind ad døren..
Tænker de er bange for at blive spist... sådan en lille snack på 10 kg... ;o)

Nå, sidespring...
Hvad end du gør, så virker det ..
300g.. det kan du rolig være stolt af...

Michael.
14 år24. november 2010 kl. 17:43
Jeg vil afprøve suppekuren. Ved ikke om jeg kan holde det i 7 dage men nu må jeg se. Trænger til at få gang i vægttabet.
14 år5. december 2010 kl. 11:27
Hej Mia

Jeg har selv afprøvet en suppekur fra Hjerteforeningen. (Ved ikke om det er den samme du vil prøve?) Den varede de der 7 dage og så skulle man overholde forskellige regler på de forskellige ugedage. En af dagene måtte man fx kun spise suppen og nogle bananer plus et glas mælk. Synes de sidste dage var ret hårde. Tabte dengang 3 kilo på en uge. Men de røg sgu hurtigt på igen efterfølgende selvom jeg havde ændret min livsstil.... Så får mig virkede den altså ikke så godt. Har været på den 2 gange, men har haft brugt den mere som en slags udrensningskur....

Held og lykke med det hele
14 år5. december 2010 kl. 16:38
Pyha kan ikke holde det suppe ud. Stopper igen og så må vægttabet gå langsommere. Det er 2 skridt frem og 1-2 skridt frem så det går meget langsomt.
14 år5. december 2010 kl. 18:13
1-2 skridt tilbage selvfølgelig
14 år5. december 2010 kl. 18:13
Samlede vægttab er nu 2,1 kg :)
14 år6. december 2010 kl. 12:45
Tillykke Mia..
Fortsæt, Skulle gerne være klar til den barnedåb :o)
Er altså lidt frisk at købe en kjole, og så ændre kroppen til det hele passer..

Knus
Michael.
14 år6. december 2010 kl. 16:04
Hvor flot Mia!

Så behøvede du da ikke den suppekur. Du klarer den jo åbenbart ganske fint med det du allerede gør!

Tillykke
14 år6. december 2010 kl. 16:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...