½ kilo om ugen - uge 47

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

½ kilo om ugen - uge 47
Jeg starter lige ugens tråd med at sige at jeg IKKE har nået mit mål. Dog har jeg i denne uge ikke taget på, så lidt succes er der vel. Jeg har tabt 200 gram og vejer nu 89,3. Forsvindende lille vægttab, men jeg har heller ikke fået gjort det jeg gerne ville. Så nu kommer mine fokuspunkter for den kommende uge:

- Taste mad ind i madital.
- Drikke minimum 2 liter vand.
- Motion - 2 gange karate + min. 2 løbeture
- Sørge for at få ordentlig søvn. Jeg har været en klovn til at komme i seng.
14 år22. november 2010 kl. 08:37
re: ½ kilo om ugen - uge 47
Hej

Det lyder som en god plan, Karina.

Jeg har tabt 700 gram i denne uge trods middag på Jensens bøfhus og en fødselsdag. Men jeg beherskede mig og undlod dessert og spiste kun en portion af hovedretten og det gav heldigvis pote.

Jeg ved ikke om jeg kan tabe mig i denne uge, for den absolut største julefrokost venter på lørdag. Jeg vil gøre alt hvad jeg kan og skrue op for motionen, så jeg får et lille forspring med vægttabet og forhåbentlig, hvis jeg ikke taber mig, så i det mindste håbe på at jeg ikke tager på.
14 år22. november 2010 kl. 12:09
Ja nogle gange må man bare skrue lidt på succeskriteriet for ikke at gå helt i sort over en vægtstigning. Måske et lille vægttab - lidt har også ret. :-)
14 år22. november 2010 kl. 12:20
Jeg er med og glæder mig allerede til næste mandag!!! selvfølgelig kan jeg klare ½ kilo(bliver jeg nød til at sige til mig selv)
I denne uge har jeg lavet en aftale med en veninde om
Ingen slik
Ingen Chips
Ingen chokolade
14 år22. november 2010 kl. 17:03
Jeg har desværre ikke tabt det store i denne uge heller, men NU er kæresten endelig udskrevet fra hospitalet, så er vi snart tilbage i vores rytme igen :-) Jeg er selvfølgelig ærgerlig over, at jeg ikke har formået at tabe mig, men der har bare været andet der var vigtigere de seneste 14 dage...
Men NU er jeg tilbage på sporet og klar til at tage kampen op :-)

Vægten ser således ud: 85,3-->83,4-->81,0-->80,5-->81,0-->80,7-->80,5
14 år23. november 2010 kl. 08:47
Ja så står jeg vist stille igen (dumme krop)

93,7.....93,1.....92,3.....90,0.....90,1

Jeg er tilbage på sporet med maden. Zumba 2 gange om ugen, og er nu også begyndt at løbe igen, så må der da for pokker ske noget.....

Kan jo desværre gå tilbage til sidste gang jeg tabt mig og se at der gik det en del hurtigere :-( Til gengæld tog jeg dem jo på igen, så det er måske ikke noget succeskriterie.

Jeg hænger på - på positiv siden har min søn nu tabt næsten 4 kg (på 6 uger) han er 11 og vejede ca. 15 kg for meget......
14 år23. november 2010 kl. 10:43
ØV BØV... har sgu taget på denne uge :O(

Har ellers gjort alt hvad jeg plejer i løbet af ugen, men var til noget fødselsdagsværk lørdag og fredag fik vi pizza. Det har åbenbart sat sine tydlige spor. Nu gik det ellers lige så forryggende.
Nårh men vægten ser således ud:

75 --> 74,4 --> 73,7 --> 73,5 --> 72,4 --> 73,3, dvs +900 gram. Det er næsten et helt kilo. Det har oss ødelagt mit fine gennemsnit så jeg nu kun har tabt 350 gram om ugen og ikke et halvt kilo.
Men må jo bare fortsætte de gode vaner og håbe på det kommer igen med de fine resultater. Der er vist ikke andet for.

Tror jeg lige som Karina vil sætte mig et par mål:
- HUSKE at drikke 2 L vand hver dag
- Fortsat træne min 3 gange om ugen, hvor af en er holdtræning.
- være endnu bedre til at overholde mine måltider
- skære en smule ned på aftensmadsmåltidet.

Håber det virker :O)

Go vind til jer andre i den kommende uge
14 år23. november 2010 kl. 11:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...