½ kg om ugen - uge 46
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+veile
re: ½ kg om ugen - uge 46
ENDELIG har min krop sluppet de kilo den skyldte mig, så ugens resultat ser sådan ud:
93,7.....93,1.....92,3.....90,0.....
Jeg passer dog lidt på med ikke at glæde mig for tidligt. Det kunne lige ligne min (dumme) krop at tage to kilo på til i morgen......
Men det hjalp dog noget på motivationen, og jeg er da også pænt tilbage på sporet igen :-)
Jeg har nu tabt 13,3 Kg siden midten af august :-) men mangler stadig 17,5kg i at nå min vægt fra starten af 2009 (72,5)
Satser på at nå derned igen inden sommer .....
93,7.....93,1.....92,3.....90,0.....
Jeg passer dog lidt på med ikke at glæde mig for tidligt. Det kunne lige ligne min (dumme) krop at tage to kilo på til i morgen......
Men det hjalp dog noget på motivationen, og jeg er da også pænt tilbage på sporet igen :-)
Jeg har nu tabt 13,3 Kg siden midten af august :-) men mangler stadig 17,5kg i at nå min vægt fra starten af 2009 (72,5)
Satser på at nå derned igen inden sommer .....
14 år16. november 2010 kl. 09:41
sommerfugl83 (slettet)
Her går det faktisk bedre end jeg har turde håbe på. Havde fødselsdag i lørdags og havde lovet mig selv at hvis jeg var under 73 kg måtte jeg købe en kjole jeg havde kigge på et stykke tid. Og overraskende nok kom jeg under 73.
Det ser altså således ud for mig: 75......74,4......73,7......73,5 og igår sagde vægten så: 72,4. Det er altså en nedgang på 1,1 kg siden i sidste uge. Der er altså plads til at vægten står stille i denne og at jeg stadig når mit mål :o)
God uge til jer andre :O)
Det ser altså således ud for mig: 75......74,4......73,7......73,5 og igår sagde vægten så: 72,4. Det er altså en nedgang på 1,1 kg siden i sidste uge. Der er altså plads til at vægten står stille i denne og at jeg stadig når mit mål :o)
God uge til jer andre :O)
14 år16. november 2010 kl. 12:53
KarinaHadsten (slettet)
Øv jeg har taget et halvt kilo på, men jeg har nok heller ikke haft ordentlig fokus den seneste tid. Men nu har min veninde meldt sig under fanerne på madital, så nu er der sgu sparket lidt til motivationen igen. Tror jeg vil forsøge at få tastet ind i programmet fra i morgen. Og så er der taget hul på en ny uge med et ny halvt kilo - eller dvs. det er jo så et gammelt halvt kilo, som skal tabes igen :-(
14 år16. november 2010 kl. 22:53
slankemarie (slettet)
Hej alle
Tillykke til alle der har har tabt sig - rigtig flot.
Jeg selv svinger lidt og har ikke i øjeblikket focus på mig selv og mit vægttab. Min kæreste er indlagt på 2. uge med en alvorlig blodforgiftning, så jeg farer frem og tilbage til hospitalet, spiser lidt i farten og får ikke megen tid cykleture
Mit "vægtregnskab" ser således ud:
85,3-->83,4-->81,0-->80,5-->81,0-->80,7
Tillykke til alle der har har tabt sig - rigtig flot.
Jeg selv svinger lidt og har ikke i øjeblikket focus på mig selv og mit vægttab. Min kæreste er indlagt på 2. uge med en alvorlig blodforgiftning, så jeg farer frem og tilbage til hospitalet, spiser lidt i farten og får ikke megen tid cykleture
Mit "vægtregnskab" ser således ud:
85,3-->83,4-->81,0-->80,5-->81,0-->80,7
14 år17. november 2010 kl. 07:36
Leiselott (slettet)
Hej alle og tillykke med de flotte vægttab.
121,5 -> 121,3
Jeg har stået lidt stille (-200 g) eller det vil sige jeg var nede på 120,1, men så blev min datter og jeg syge og overskudet til sund mad og motion var ikke tilstede. Jeg er nu tilbage på ret kurs og forventer et stort vægttab i næste uge.
121,5 -> 121,3
Jeg har stået lidt stille (-200 g) eller det vil sige jeg var nede på 120,1, men så blev min datter og jeg syge og overskudet til sund mad og motion var ikke tilstede. Jeg er nu tilbage på ret kurs og forventer et stort vægttab i næste uge.
14 år17. november 2010 kl. 09:55
bruger slettet
Hej allesammen
Godt gået af de som har tabt sig og til jer andre så er det tid til at klø på igen.
Der kan selvfølgelig altid komme ting i vejen som hindrer vægttabet, men vi må se i øjnene at livet sommetider tager nogle anderledes drejninger som gør at vi er nødt til at flytte vores fokus.
God bedring til din kæreste slankemarie og leiselott det er dejligt at du er blevet frisk og er i gang igen.
Godt gået af de som har tabt sig og til jer andre så er det tid til at klø på igen.
Der kan selvfølgelig altid komme ting i vejen som hindrer vægttabet, men vi må se i øjnene at livet sommetider tager nogle anderledes drejninger som gør at vi er nødt til at flytte vores fokus.
God bedring til din kæreste slankemarie og leiselott det er dejligt at du er blevet frisk og er i gang igen.
14 år17. november 2010 kl. 21:08
Jeg kan nu cykle 1O km. på 2O minutter på min motionscykel så jeg overvejer om jeg skal sætte kilometerantallet op så jeg får 3O minutters motion og så cykler 14-15 kilometer istedet.
Hvordan går det med jer andre?