10 kilo - 10 uger: Uge 7

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 10 kilo - 10 uger: Uge 7
hej igen..
Mange tak...min historie er at jeg altid har vejet 58-59 igennem mange år..men så blev jeg gravid booom 30 kg kom på...10 kg røg men 20 kg havde jeg tilbage men en dejlig datter fik jeg...men så havde jeg jo taget på så vi skulle lige have en lille bror/søster inden jeg skulle tabe mig..men desværre mistede jeg min lille søn i uge 24 pga nyrerne og fik depression...lang historie men blev gravid lige efter..fik en pige som jeg måtte beholde denne her gang i marts..også har jeg passet lidt på og ammet siden marts og har tabt fra 87 kg til 71..ja undskyld den blev lidt lang men målet er 60 kg til min datters fødselsdag i marts..og tak mopsie for at du lagde mærke til mig..
14 år17. november 2010 kl. 15:39
Skousen: Selvfølgelig må du være med i de sidste tre uger, det er bestemt ikke for at udelukke dig eller nogle andre, jeg har stadig alle dine tal på min pc og får dig ført med ind i næste uge. Bare sørg for at smide en masse kilo ;-)

TrawtorRocker: Helt okay, der er bare nogle ting der kommer først. Jeg syntes dog dit flotte vægttab skal være med alligevel da du har været med i så lang tid. Sig bare til hvis du gerne vil fjernes helt og ellers melder du bare ind når du er klar igen.

eber: Jeg syntes du klarer det rigtig godt, 5,3 kg er sgu flot, så selvfølgelig ligger jeg mærke til dig. Din historie er jo ganske forfærdelig, kan slet ikke forestille mig hvordan det har været for dig. Men super dejligt for dig at det lykkedes anden gang. Du fortjener i hvert fald noget medgang ovenpå den tur.
De sidste 11 kg. skal du nok få smidt inden din skønne datter fylder 1 år. Nyd din datter og nyd at du bliver lækrere for hvert kilo der svinder.
14 år18. november 2010 kl. 17:53
mopsie tusind tak for de søde ord...det er næsten 4 år siden jeg har vejet omkring de 60 så jeg glæder mig og tror på at jeg kan...jeg nyder mine to piger og elsker dem så højt men savner også min lille søn..men jeg vil ikke være ked af det mere..det er synd for mine piger..så derfor har jeg taget mig sammen..
jeg følger din tråd..held og lykke..
14 år18. november 2010 kl. 18:39
hej mopsie: det er lidt begge dele, vægttabet udebliver og motivationen daler i takt med at der bare ikke sker noget, prøver at finde motivationen frem igen som den var i starten, og kosten skal også lige helt på plads. håber stadig jeg kan nå normal bmi inden jul, så er jeg rigtig godt tilfreds, og så tager vi bare lige resten efter jul.
14 år19. november 2010 kl. 06:19
Louise89: Det kan ikke være sjovt. Kan godt forestille mig hvordan motivationen bliver påvirket af manglende vægttab. Det vigtigste er at du ikke giver på nu, hvilket det da heldigvis heller ikke virker som om du gør.

Hvor langt er du fra det normale BMI?
Sig endelig til hvis du har brug for et spark bagi ;-)
14 år19. november 2010 kl. 20:49
ca 3 kg. så derefter havde jeg også regnet med det ville blive svært, men ikke så tæt på, vil SÅÅ gerne i mål inden jul. :D hvis der ikke sker noget i denne uge ved jeg simpelthen ikk hva jeg gør ved mig selv. :D det har stået på i 14 dage så nu sys jeg det er på tide der sker noget.
14 år20. november 2010 kl. 08:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...