#2 af Jegkanogjegvil (slettet)
JKJVs tråd mod 65 til marts '11
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Jegkanogjegvil (slettet)
re: JKJVs tråd mod 65 til marts '11
I går var jeg ude for første gang siden start. Fik et par drinks og et par glas rødvin og lækker ost. Det skal der også være plads til! Fortsætter på Nupo i dag, men i aften skal jeg ud igen. Vil dog holde mig til Skinny Bitches - hvilket man kalder Vodka med cola light og lime :D !
Har dog ellers holdt min kur pænt de her ti dage og kan se at den vom (den der starter under brystet og går ud) der plejede at skæmme min silhouet i profil, nu er blevet mere henad en normal mave (den der starter under taljen og går ud) :D
Det vigtige for mig lige pt er at holde fokus efter weekend!! Men det skal nok gå godt!
God lørdag! :D
Har dog ellers holdt min kur pænt de her ti dage og kan se at den vom (den der starter under brystet og går ud) der plejede at skæmme min silhouet i profil, nu er blevet mere henad en normal mave (den der starter under taljen og går ud) :D
Det vigtige for mig lige pt er at holde fokus efter weekend!! Men det skal nok gå godt!
God lørdag! :D
14 år13. november 2010 kl. 10:24
Jegkanogjegvil (slettet)
Er nu nede på 84,5 kg. Har stort kun spist normal mad. Har bare holdt kalorierne nede. Forbud virker ikke for mig har jeg fundet ud af, så får jeg bare mere lyst. Desuden er der sygdom i familien, så er det svært at holde en streng kur når man er ked af det. Ved dog samtidig også at man bliver mere ked af at tage en masse kilo på ved trøstespisning. Godt december-tab til alle.
14 år9. december 2010 kl. 09:28
Tanjaknoth (slettet)
Stort tillykke med vægttabet - flot det går fremad selvom du indimellem skejer ud, men det kræver også en vis viljestyrke at køre nupo kur selvom man supplere med andet mad... fortsat held og lykke med din rejse mod målet ;-)
varme hilsner
Tanja
varme hilsner
Tanja
14 år9. december 2010 kl. 10:35
Men som Mopsie gjorde opmærksom på, er det nemmere at finde hoved og hale i alle disse tråde, hvis man bruger et navn. Så nu har jeg oprettet denne tråd. Selvom JKJV måske er ret uoriginalt :)
Grunden til jeg opretter denne tråd er fordi jeg kan mærke at man har lyst til at fortælle om hvordan det går med vægttabet til nogle der er i samme situation som en selv. Især når det er svært, men også når det går den rigtige vej.
Jeg tror det vigtige i et vægttab er at man finder en metode der gør at man føler man stadig kan leve og være den man er. Ex. går jeg op i at jeg fortsat kan være social i mine weekender og drikke alkohol eller spise noget god mad.
Jeg er startet ud med en nupokur d. 1.11, velvidende at jeg ikke kan leve på det for evigt. Jeg har dog spist mad undervejs, men mest når jeg er sammen med andre og i moderate mængder.
Sagen er den at jeg sagtens kan leve efter en kur når jeg er helt alene, men da jeg er meget social er der næsten altid en anledning til at spise eller drikke. Så jeg har fortalt til de af mine venner jeg er mest sammen med, at jeg er på kur og det respekterer de selvfølgelig.
Jeg vejer mig kun 1 gang om måneden. Da jeg ikke har lyst til at blive skuffet over de udsving vægten helt sikkert vil give. Har dog overvejet at købe et målebånd, da det kan være sjovt at følge med i hvor kroppen formindskes.
Jeg vejede d. 1.11.10 88 kg og min næste vejning er d. 1.12.10