#1 af troldepigen1 (slettet)
Jule strategi
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+troldepigen1 (slettet)
Hej alle i som gør madital til et super godt forum, tænkte på om i har lavet en "plan" over hvordan man undgår at tage på i julen ? Jeg tænker at holde mig til min oprindelige plan og så tillade mig selv at nyde lidt godt d. 24,25 og 26 for derefter at optage min "kur" på vej ned. (orker ikke at tage vildt meget på det er jo heller ikke sundt og jeg påtænker ikke orgier men lidt ekstra :) Og nej jeg vil ikke holde mig fra chokoladen synes 80/20 princippet lyder som MIG og det gælder jo om at finde det som passer det enkelte menneske og tage de råd til sig som passer en og ikke påtvinge sig selv noget. Men hvad gør i ?
14 år13. november 2010 kl. 09:33
mopsie
re: Jule strategi
Hej troldepige
Det lyder som en god taktik du har lagt dig for julens fristelser. Jeg tror det er vigtigt at være forberedt på det vi kommer til at møde i den kommende måned.
Under "off topic" ligger der en tråd der hedder julen nærmer sig, der kan du se nogle af vores andres strategi i forbindelse med jul og nytår.
Det lyder som en god taktik du har lagt dig for julens fristelser. Jeg tror det er vigtigt at være forberedt på det vi kommer til at møde i den kommende måned.
Under "off topic" ligger der en tråd der hedder julen nærmer sig, der kan du se nogle af vores andres strategi i forbindelse med jul og nytår.
14 år13. november 2010 kl. 09:49
troldepigen1 (slettet)
re: Jule strategi
Hej Mopsie
Tak for dit svar det vil jeg straks gøre :) Følger din tråd du er super sej :) God dag
Tak for dit svar det vil jeg straks gøre :) Følger din tråd du er super sej :) God dag
14 år13. november 2010 kl. 10:19