#2 af briped (slettet)
Min vægt driller
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+briped (slettet)
re: Min vægt driller
Jeg mente nok at Politiken for nylig har skrevet noget om vægte. Her er testen:
(et forældet link til politiken.dk er blevet fjernet)
:o)
(et forældet link til politiken.dk er blevet fjernet)
:o)
14 år12. november 2010 kl. 11:48
sqzee (slettet)
Hmm... Jeg hopper bare af og på et par gange :P
14 år12. november 2010 kl. 13:09
hls1974 (slettet)
Det samme gør min vægt - men jeg hopper bare på og af nogle gange - og så tager jeg den vægt som er vist flest gange ;) Det er kun 200-300 gr den svinger - så det er ok med mig. Men hvis det var flere kg, ville jeg nok bytte den ud!
14 år12. november 2010 kl. 13:21
bruger slettet
Jeg skal helt sikkert kigge på linket.
Min personvinger med maks 1/2 kilo, men jeg blev så irriteret i morges. Vægten viste 82,9 både første og anden gang jeg hoppede på den og hvis den vægt passede, ja så havde jeg nået ugens mål. Men så prøvede jeg en gang mere og så viste den 83,3 og det gjorde den så en gang mere. Så jeg tænkte at det sikreste ville være at skrive den højeste vægt ind.
Problemet er bare at når jeg som mål har sat mig for at tabe 1/2 kilo om ugen, så synes jeg faktisk at udsvingene er for store.
Min personvinger med maks 1/2 kilo, men jeg blev så irriteret i morges. Vægten viste 82,9 både første og anden gang jeg hoppede på den og hvis den vægt passede, ja så havde jeg nået ugens mål. Men så prøvede jeg en gang mere og så viste den 83,3 og det gjorde den så en gang mere. Så jeg tænkte at det sikreste ville være at skrive den højeste vægt ind.
Problemet er bare at når jeg som mål har sat mig for at tabe 1/2 kilo om ugen, så synes jeg faktisk at udsvingene er for store.
14 år12. november 2010 kl. 13:32
bruger slettet
Rettelse: Min personvægt svinger med maks 1/2 kilo.
14 år12. november 2010 kl. 13:33
bruger slettet
Hejsa..
Jeg har en Tefal, som jeg er super glad for og har ingen problemer haft med den endnu. Den lyser også i farver. Grøn hvis du har tabt dig, gul hvis din vægt er stabil og rød hvis du har taget på. :) Du kan gemme op til 4 personer på vægten.. Den gør det en lille smule sjovere, at hoppe på vægten, især når den lyser grøn :) Den kan varmt anbefales :)
Jeg har en Tefal, som jeg er super glad for og har ingen problemer haft med den endnu. Den lyser også i farver. Grøn hvis du har tabt dig, gul hvis din vægt er stabil og rød hvis du har taget på. :) Du kan gemme op til 4 personer på vægten.. Den gør det en lille smule sjovere, at hoppe på vægten, især når den lyser grøn :) Den kan varmt anbefales :)
14 år12. november 2010 kl. 13:52
Så er det så at jeg vil høre om der er nogen herinde, der kan anbefale en rigtig god vægt. En som jeg ikke skal hoppe på 3-4 gange for at være nogenlunde sikker på om resultatet er rigtigt.