Trådnavne

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Trådnavne
Hej allesammen

Som mange af jer andre, finder jeg meget inspiration i mange af de forskellige tråde herinde, og jeg er syntes det er en rigtig god ide at lave sin egen tråd. Selv finder jeg for eksempel meget glæde ved at læse Lovelys og SaschaFalks tråde (Håber ikke I har noget imod jeg bruger jer som eksempel)

Men med alle de nye tråde der bliver oprettet herinde kan det godt nogle gange være lidt svært at overskue hvilke det er jeg følger lidt med i, nogle gange har der været flere der hed noget med "Nupo" eller noget med "jeg må tage mig sammen''.

Så et forslag fra min side vil være at hvis man ønsker at lave sin egen tråd at man kalder den sit eget navn fx mopsie's tråd.

Jeg ved ikke om det er noget i er enige i, det er blot et forslag. Det kan også være andre af jer har nogle forslag til hvordan vi kan organiserer lidt.
14 år9. november 2010 kl. 19:51
re: Trådnavne
Det kunne være en god idé! Jeg har netop selv lavet en tråd, der hedder "SÅ må jeg tage mig sammen!". Tænkte selv det samme at skrive mit navn, men kunne ikke se andre der havde gjort det, så tænkte nok at sådan gør man ikke herinde. Men vil lave en ny (og slette den anden hvis man kan) og så kalde den nye noget med mit navn, så andre (og jeg selv) bedre kan holde redde i det ;)
14 år10. november 2010 kl. 00:01
Det lyder som en rigtig god ide

Men tror jeg holder fast i min tråd med navnet - minus 10 kg til den 1/1 2011.

Når så det bliver den 2/1 2011 vil jeg starte en ny tråd med mit næste mål, men den kommer så til at hedde noget med mit navn.

God Onsdag til jer.

Vh Tanja
14 år10. november 2010 kl. 10:20
Når jeg opdaterer min vægt d. 1. december - laver jeg også en ny tråd! For du har ret - det handler jo ikke om Nupo, men om mig! :D
14 år10. november 2010 kl. 11:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...