½ kilo om ugen - uge 45

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

½ kilo om ugen - uge 45
Så gik der endnu en uge. Min vægt stod i fredags på 88,8, men efter weekenden her var jeg meget spændt på at stige på vægten. Den var som ventet steget, men ikke helt så slemt som jeg havde frygtet. 89,1 - så altså kun 100 g mere end planlagt for denne uge. Jeg giver tidspunktet på måneden skylden. Fik lige mens i går, så håber at de 100 g ryger sammen med 500 mere denne uge.

Hvordan går det for jer andre?
14 år8. november 2010 kl. 07:48
re: ½ kilo om ugen - uge 45
Jeg vil gerne hoppe på ½ kg om ugen, jeg er startet i dag på 121,5 kg og mit første mål er 5 kg den 17. januar. Mit totale mål er at tabe mig ned til omkring de 90 kg (fastlagt i samråd med min læge).

Liselotte
14 år8. november 2010 kl. 08:10
Jeg har tabt 800g den sidste uge. Men min krop har stadig ikke sluppet de 2 kg jeg synes den skylder mig (for to uger siden var jeg 200g under det jeg vejer nu)

Nu kan jeg mærke at det går lidt ud over motivationen at jeg slet ikke får valuta for mit arbejde. Så den sidste uge har mit gennemsnit været helt oppe på 1700kcal. Jeg burde dog stadig tabe mindst et ½ kilo om ugen med det indtag.....

Heldigvis dykkede vægten her til morgen (ellers måtte jeg nemlig have noteret en vægtstigning)

Så jeg er stadig med. Men ikke så meget som håbet....

93,7.....93,1.....92,3.....
14 år8. november 2010 kl. 10:47
Jeg var til årets første julefrokost i lørdags og det har desværre sat sine spor på vægte. Jeg har kun tabt 100 gram i denne uge selvom jeg i fredags var helt nede på at have tabt 700 gram. ØV ØV.

Jeg sætter igen i denne uge mit mål til at være et vægttab på 1 kilo selvom jeg reelt kun ønsker at tabe 1/2 kilo, men eftersom jeg skal til endnu en julefrokost på søndag så vil jeg have lidt ekstra at give af så jeg forhåbentlig ender på at have tabt 1/2 kilo.

Velkommen til Leiselott og god vind til de som stadig hænger på.
14 år8. november 2010 kl. 12:13
Har ikke været på vægten i morges, men vejede mig nede i fitness centret efter jeg havde trænet (ved ikke om man så kan regne rigtig ned tallet). Der sagde den 73,5 dvs - 200g. Altså ikke helt ½ kg.
Synes ellers jeg har været go. Men kan jo håbe det kommer lige pludselig.

Går på vægten i morgen tidlig. Så er det en uge siden sidst og så må jeg se om de 73,5kg passer.

Ellers ser det således ud for mig: 75......74,4......73,7......73,5

Til Veile: Hæng på og hold ud. Tænk det som en livsstilsændring og at det er noget godt for din krop du gør. Oss selvom den ikke belønner dig med det samme og så ofte som man gerne ville have det! :O)
14 år8. november 2010 kl. 18:25
Denne uge (eller weekend) er vægten desværre gået den gale vej for mig.. :-(
Har i ugens løb været nede og vende på 79,9 HURRA for det - men efter en hel weekend i Sverige for at fejre barnebarnets fødselsdag, er der kommet ½ kg på..
Jeg VED jo godt der ikke er plads til udskejelser - så som at spise lagkage og drikke kakao - og så samtidig droppe dagens motion.. men det er lidt ærgerligt at skulle tabe de samme kg igen, igen, igen :-)

Men ingen undskyldninger, jeg har jo selv valgt .. så det er bare med at fortsætte de gode vaner :-)

Nu ser mit regnskab så sådan her ud:
85,3-->83,4-->81,0-->80,5-->81,0
14 år9. november 2010 kl. 07:09
Jeg vil gerne være med i denne tråd! Hvad dag har i vejedag?

Jeg smed 14 kg. sidste efterår og siden har vægten såtet mere eller mindre stille. Kæresten skred i Juni hvilket har ført til et øget antal byture og mere venindehygge. Men nu må det være nok. Han skal fandme ikke gi mig en undskyldning for at tage på igen. Vil af med de sidste 13 kg. Gerne 8 inden april hvor jeg skal til Mexico og slange mig i bikini. Vægt idag er 88,1kg.

Endeligt mål engang i fremtiden er 75 kg.

God vind til jer andre.
14 år9. november 2010 kl. 14:17
Det er bare dejligt at så mange gerne vil være med her. Magia jeg mener ikke vi har aftalt en vejedag, men det ser ud til at vi starter en ny tråd hver mandag og vi er nogle som vejer os hver mandag og skriver ind og nogle vejer sig andre dage, så jeg synes egentlig at du skal skrive din vægt ind på den dag som passer dig bedst.

14 år9. november 2010 kl. 14:46
Ja min tanke var også at vi starter en tråd hver mandag, så den passer med ugerne. Og så kan man jo veje sig den dag det passer bedst.

Min vægt her 2 dage efter vejedag er at jeg har tabt 300 g igen. Dejligt. Så nu mangler jeg bare 200 og så de 100 fra sidste uge ;-) Jeg synes det går rigtig fint med det her med ½ kilo om ugen. Jeg tænker ikke så langt fremad - bare en uge ad gangen. Det er herligt. Det virker rigtig godt for mig.
14 år10. november 2010 kl. 08:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...